Tjeeeena bloggen!

19:26 - 13 Maj!


Tjenixen! Jag stog precis i duschen och funderade på bio man kommer ihåg från när man var liten.
Alltid var det att man skulle vara där i tid och sitta på bion och vänta och vänta och vänta i flertals timmar.
Varför kommer jag ihåg det så? Visst får man vänta lite, men nödvändigtvis inte i timmar.
Varför jag nu kom på detta är för att vi ska åka och se på bio idag, och och några giiirls!
Engelsktalande hela kvällen lång!! =)

Min vecka annars har varit toppen, haft massa energi att leka med barnen med och vi har haft det toppen. Idag var det segt att vakna igen och segt att leka.. :P Men som tur är tog jag och Lizzie en tripp till Dansken Anya och hennes värdbarn så vi kunde slappa i soffan medans barnen lekte. Hihi toppen juu!

Nu till helgen är det pressa som står på schemat!! Börjat komma in i min bok jag läser "A summer Affair" och planerar att träna imorgonbitti och sen ta på sig bikinin och pressa pressa pressa ända tills klockan 3 då jag måste börja göra mig iordning för kvällen jobb som börjar klockan 16!! :)

Söndag står öppet än så länge, får se vad det blir. Plugg förmodligen! Och lite mer press!! :D


Bild från Bronx zoo.. Hihi!


Puss på er gooingar! <3




Bion var mysig, om nu någon förstår vad jag menar då jag säger att någon film är mysig. Men det var det iaf. Sen fick jag träffa lite trevliga girls med vilket var roligt roligt!!
Börjar prata om hemfärd då det SNART SNART är dags för vissa av oss att dra oss hemmåt!!
Vad sa du nu??? 6 veckor kvar i familjen??
Japp det är vad dom har kvar! Spännande!!

Nu sitter jag här rastlös på mitt rum och känner inte alls för att sussa kudden. Någon som vill surprisa mig utanför huset med lite stenkastning på fönster rutan??

Eftersom jag inte alls kom iväg på någon joggingtur imorse så ska jag se till att komma iväg imorgon!
Sen om vädret blir fint så ska jag lägga mig och soooola på gräsmattan! Nu är det dags att både bli snygg i formen och i färgen ;) Komma hem om 4 månader i toppform!!




Natti natti, nu blir det sängen! *snark*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0