Hurtigbullarna är inte så hurtiga i regnet...

18 Maj - 11:56

Idag har jag varit hurtig och varit ute och joggat på morgonen, jogginrundan tog nästan kål på mig men så fort man fått hämta andan är viljan där igen! Phuu.
Parken som brukar vara så full av liv var helt död idag bara för att det regnade så, då det brukar vara alla möjliga aktiviteter och massvis med männsikor annars så kunde jag till och med räkna hurtigbullarna på en hand. Och inte på tal om hundgården som brukar vara så full av liv... Minst 10 hundar.. Nu var det 2 ^^

I vilket fall som helst så var det extra jobbigt idag, fråga mig inte varför. Plus att jag inte lyckas hitta en runda som är lång nog för att springa på 30 minuter. Tycker man springer så långt så långt så långt med ändå så står inte klockan på mer än 15 minuter! Gah!
Så idag fick jag ta mig en extra runda runt om i parken för att inte komma i mål för tidigt.!! *pust*

Frukosten efter bestod av havregrynsgröt (utan socker) med kanel och äppelbitar på sidan av. Yum!
Nu jäklarns är jag på g serrö!!!


Annars
idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jobbar mellan 12:45 och 22:45 så det blir en heeel dag.
Regnet stoppar oss för att få tiden och rulla i parken, men om jag har tur så kan jag få iväg Lizzie till biblioteket en stund. Annars blir det att leka i hennes favvis "the basement" vilket jag ÄLSKAR *not!*
Eftermiddags planerna vet jag dock inte vad dom har att bjuda på , men vi hittar väl på något skoj!


Nu är det inte lång tid kvar till lilla jag blir moster, iiiih så spännande!! :)
Hade två mail i inkorgen från mamma imorse när jag kikade och trodde att det var något på  G!
Men det var det inte... Falskt alarm ^^
Det ska bli kul att få se, iaf bilder, på det lilla knytet... Blir det en pojk, blir det en flicka?
Myspys! Riktigt goood magis har syster nu med! Myspys!

Nu ska jag gå och ringa min Pälsk, hon kommer ju hit i slutet på nästa vecka så vi måste prata ihop oss!!
Tiden går så fort och jag har snart inte pratat med henne på en hel månad igen. *phuu*

Ha en toppen bra tisdags kväll, jag ska göra dagen till det bästa möjliga! PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så många myspys i en och samma mening ;) hehe!

2010-05-18 @ 18:32:48
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0