Hello lovers, friends and unknown!

19 Maaaj - 13:27


... Jag tänkte börja lite med spontanskrivning här istället för att uppdatera min facebook status sådär tiotusengångeromdagen!

Har så mycket som pågår i mitt lilla huvud just nu så det är inte sant.
Men det ska vi snart få ordning på serrö. Bara många obesvarade frågor jag behöver få klur på.
Detta är allt angående hemresa, vilket datum jag kan lämna familjen, hur det blir med resan till Kalifornien m.m m.m m.m.
Plus att jag ska börja planera lite födelsedags presenter till några tööser som fyller år denna månaden samt till min favvis tjej som fyllde 20 förra!!! DET ska firas minsann!!

Just nu sitter jag här och fick turen att bli barnfri. Efter lite hårt arbete med att organisera barnens badrum samt försöka slänga lite leksaker som inte används. INTE det lättaste men nu är badrummet i toppform och det står 2 påsar fyllda med leksaker som ska kastas... *phu*

Senare idag så vet jag inte vad som händer. Ska försöka göra något med muntergöken Lea som dom senaste dagarna verkat urilsken på allt jag både gjort och sagt. Ska försöka spela dum och inte fatta någonting ett tag till innan jag får ta tag i att prata med detta med antingen henne eller Diana. Som det är nu kommer det inte att fungera ett längre tag..

Ikväll blir det även att se till att få lite arbete gjort som jag har fått av den helgkursen jag nu går i NYC.
Allt handlar om Amerikas historia som har någon anknytning till Niagarafallen.
Blir att skriva ett "brev" som förklarar hur det där med slavflykt från Amerika till Kanada fungerar! Yipp
Yipp låter det inte kul? ^^




För att blogginlägget ska få lite liv i sig laddar jag upp en bild på min sötismamma som nu har varit hemma från sin resa i en hel vecka redan! *phuuja*
Glad över att 3 månader kommer att gå fort och kan inte förstå att jag är mycket nära slutet av min 8:onde månad!!



Peace out. See you.. Talk to you.. <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha Lovers ;) Läser dina älskare din blogg Hanna, hur många har du????

2010-05-19 @ 19:56:57
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0