Havregrynen lurade mig..

Oj... 20 maj?? 22:13

Jag är bra på att baka, på att laga mat och på att lära!
Duktiga Lea gjorde godaste chokladbollarna ever! Och AJ, jag skulle ju inte ens ha prövat för jag ska jobba stenhårt med vad jag äter fram tills 65- !! Men jag kunde bara inte hålla tassarna borta!!
PLUS att det där havregrynen lurade mig och sa att "jag är inte så onyttig, jag har havregryn i mig" Dumheter! MASSA socker MASSA smör och MASSA annat ^^ Ischa!
Yeah yeah, goooooda blev dom iaf! Särskillt efter några timmars kylning i kylskåp! Smaskens!!

Helgen är redan här efter en mycket soft vecka, hoppas på att fredagen blir lika sköön!
Kände mig så glad idag över att jag för en gång skull kände mig behövs ända tills jag slutade istället för att lite smågrinig fundera över varför jag egentligen ska behöva jobba så sent även om min kära värdmor bara sitter hemma.. I vilket fall som helst så var hela afternoonen fylld med saker att göra att jag inte ens hann städa källarn.
Efter middagen blev det att fixa och trixa i köket, sen fick Lizzie sig ett bad och vi hann även leka lite på hennes rum som innebör att täcka Hanna med gosedjur :) *charmtroll*
Sedan blev det lära Lea hur man gör Swedish chocolate balls. yum! När vi var klara med det, så var 20 minuter kvar på schemat så då fixade jag Lizzies toviga hår och gooosade lite med henne innan klockan slog 8 och jag kunde springa upp på mitt rum och PLUGGA!
Sånadär dagar gillar jag, man får inte bara tiden att gå utan man gör saker som gör att tiden går!!
Gerard och Diana var på baseball träning så jag fick känna mig lite behövlig! Skönt!



Har varit jätte fint väder ute idag. 30 grader varmt och jag satt ute i sådär 5 minuter och tittade på när barnen åt glass innan det var dags att åka vidare..  Härligt.! NOT!
Men men, mer soliga dagar väntar på en Hanna som vill sola, så det ser jag fram emot!
Poolen öppnar om bara någon vecka också så det ska bli skööönt!

Nu ska jag försöka att inte få en massa virus på min dator då jag ska klura ut ett smart sätt att se andra halvan ac Dear John innan jag ska sussa kudden!
Imorgon blir det joggning på morgonkvisten, förhoppningsvis en playdate och senare på kvällen har jag inte klurat ut ännu vad som kommer att hända! :)

Xoxo Hanna


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det heter ju NEGERbollar Hanna ;)

2010-05-21 @ 11:13:26
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0