Changed plans..

22 Maj - 23:40

Måste bara berätta innan jag kommer in på dagens ändrade planer att det är första gången på väldigt väldigt länge jag sitter här med oro i magen om att jag faktikst inte ska vara här så länge till. 3 månader fram från idag sover jag min sista natt i det här rummet jag nu spenderat 9 månader i... Hur sjukt är inte det?
Det var ett tag sen jag kände såhär, och självklart med samma gång glada och positiva tankar om att komma hem så är jag orolig för hur det kommer att gå. 3 månader är ingenting!! *gah!*
Det bara sprätter i kroppen på mig när jag säger så!!!! :D:S:P
Visst är det lycka men också lite ledsamt att behöva lämna detta.... SKÖNT att jag fick dom tankarna dock!
Och ska från och med NU göra detta till den bästa sommaren! Bästa sommaren vill jag inte ha i och för sig, för jag vill att varje år som går ska bli bättre bättre och bättre så att man har något att se fram emot. Men ändå. Varje dag, varje vecka och varje månad har sin egna charm!         
Sommaren verkar vara det som sätter sig på minnet dock. ÄLSKA SOMMAR!

Vaknade imorse av väckarklockan och tittade ut, upp mot himlen det första jag gjorde. MULET!
Nehe.... Inget med att åka till stranden idag inte... Då en otroligt trött Hanna istället ställer om klockan, hämtar sin sovmask (som syster lämnade kvar) och somnade om igen!  Sova djuuuupt, det var skönt!
Vaknade igen vid 10 av att mobilen ringer, då ringer Johanna och frågar hur det blir med playan.
Då svaret var, en annan dag bestämde vi oss alla utan planerade aktiviteter att det skulle bli något annat roligt på schemat. Så efter ett par timmar så är det bestämt att det blir grillning @my place idag samt en liten sväng till parken. And so we did! Hade en kanon dag!! Jag, Anna, Anya och Johanna! *tummen upp*

Nu sitter jag här och laddar för en natts sömn, och morgondagens bravader!
Manhattan och sista klassen på inkommande innan vi bär av till Niagara fallen om 2 veckor!



Jag mår fortfarande så kanon bra sen mamma var här! Det gjorde verkligen susen!
Pusssss på dig<3
Ler och är glad och gillar läget som det är helt enkelt. *woilah*


Xoxo Hanna

Kommentarer
Postat av: Sarah

Den blåa sovmasken från AirFrance eller ;) ?

2010-05-23 @ 10:59:41
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Mamma

<3 Love you <3

2010-05-25 @ 10:22:38
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0