VILKET PASS!

2 Mars - 21:27

Nyss hemkommen från gymmet och jag måste bara dela med mig om att jag känner mig sååååå bra!
Vilken härligt pass jag kämpade mig igenom idag!!
Det var en introduktion för spinning, så jag åkte dit. Ville prova något lugnare än det jag gjorde sist som jag nästan svimmade av ..
Så jag tog mig dit, och efter att letat P-plats så kommer jag in på en förvånat tom klass, 5 minuter försent.?
Frågar tjejen inne i rummet om det är en klass nu eller vad det var frågan om..
Ja visst var det en klass, förra veckan hade det varit fullsmockat och nu ingen alls.
Så vi gick igenom hur allt fungerade och svettades på hög nivå med leendet på läpparna! Vilken härlig instruktör!

Peppad till tusen och kan inte vänta tills jag får träna igen på torsdag!!! :)



Flummade till det lite innan träningen och tog ett "nu taggar vi kort"  ^^

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jasså, du som inte tyckte om spinning ;) Ser du att det inte var så farligt nu då :D

You can do it!

2010-03-03 @ 10:09:23
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0