Veckan sa swisch!

Fredag den 27e Mars : 01:17

Hej på er alla, efter lite bloggtorka tänkte jag passa på att skriva igen.
Peter, skratta lite nu för nu är jag på bra humör igen ;)
Upp och ner, ner och upp.. Grisen gal i granens topp!


Men det är skönt att vara back on track och jag är lycklig. Tack vare allas stöd och pepp.
Ett försök till att ta sig tillbaka på positivitet spåret och jag lyckades. Med hjälp av dom som bryr sig om mig såklart, alltid är det någon som vill lysa upp min väg. Och veckans ros går till söta Lára som tog så bra hand om mig i San Diego och som dom rätta sakerna på rätt plats. Det är skönt när någon förstår en.. TACK! <3

Min kära mor pratade vett med mig för några veckor sen också och sa att om man ser det som ett problem och något man måste kämpa för, så får man också kämpa. Om man tar det för vad det är och hur det kommer så tar man det mycket enklare. Jag ville då inte lyssna då jag tyckte det lät knas.
Men idag fick jag mig en riktig uppenbarelse ! (Så typiskt mig dock? Alltid lite trots innan det sjunker in)
Stackars mamma vad du får traggla ...
Men idag kände jag iaf hur tankarna vände och jag ser mig själv lyckas istället för att se mig brottas igenom någonting.


Haft en härlig kväll med tjejerna idag, det blev äppelaj och New Moon :)
Med en mycket godkänd äppelpaj!

Efter allt deep talk ska jag sussa kudden. Hoppas ni får en bra start på eran lördag så sover jag ikapp nu!
Pussar.


Vet ni vad det bästa är? TIDEN GÅR BARA FRAMÅT!

Kommentarer
Postat av: Lára

du är väl för gullig hanna, jag saknar dig massor här i SD!

2010-03-27 @ 07:10:30
URL: http://laue.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nana sött <3

2010-03-28 @ 17:07:32
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaha mamma säger inte så tokiga saker i alla fall! Men det handlar om att det ska landa hos dig kännas rätt för dig, inte alltid lätt att tänka positivt, men just nu har jag det som mitt tema och det funkar verkligen! DU BLIR VAD DU TÄNKER! Älskar dig och längtar såååå<3<3<3

2010-03-28 @ 21:33:49
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0