Underbara San Diego!

9 Mars - 20:21


Underbara San Diego.
Idag har kameran fått följa med vilket har resulterat till en heeel del kort.
Försökte lägga upp ett litet bildspel, men efter 8 bilder märkte jag att det är på tok för mycket att berätta om en heldag som denna i BILDER. Man tar kort på ALLT såhär som turist ;)
Turist på nytt då, och det är underbart.
Jag älskar San Diego och allt med det att göra! Sen att få umgås med en tjej som är awsome gör ju inte saken bättre. Vi har jätte kul och mysig här!
Idag har vi varit på upptäcksfärd! Lára som guide och jag som turist.
Vi har hunnit med väldigt väldigt mycket. Downtown San Diego med massvis av "stora bygnader". (Ingenting är stort längre då man fått se NYC ;)
Men det var en väldigt mysig liten stad, som vi inte spenderade allt för mycket tid i dock.
Vi tog oss till en fontän och sedan vidare till en staty. Vid statyn fick Lára leka fotograf då det var ett par som ville ha ett kort på statyn samtidigt som dom var nedanför statyn och gjorde samma pose! *gulligt!*

Efter allt pluttigull och även lite poser av mig och Lára blev det att ta jeepen till stranden och njuta av ett gott väder! Stranden vi åkte till hette sunset beach(har jag rätt Lára?) och är en beach som Lára kallade surfing stranden. Massa surfare och massa muskulösa killar, ow!
Vi knallade längst stranden, lekte lite med vågorna och gottade oss! ISKALLT i vattnet dock.. Brrr.. Vandringen ledde oss ut på en pir där vi tog och åt lite lunch i län. Riktigt härligt!
Jag och Lára finner oss själva sitta och lek och påpekar många gånger om hur underbart det är och vilken härlig sommarkänsla vi har!
Påväg tillbaka till bilen blir det massa girl-talk och jag lyckas tappa remmen på mina älskade sandaletter :( buuhuu! Nu ville Lára visa mig något vackert jag inte kommer ihåg namnet på.. Sunset rocks? Maybe?
Vilket var väldigt vackert!!   Underbara blåa vågor och fina berg formade av vattnet. (Egentligen var det bara packad sand som bildat ett berg.  JÄTTE VACKER i vilket fall som helst!
Nu var det dags att dra sig hemmåt för att pyssla med dagens tjänster, hämta barnen och babysitta!! ^^
Själv tog jag tillfället i akt och la mig ute i solen med fötterna i poolen och solade lite! *yum yum*
Jag storm trivs i detta underbara! Imorgon blir det heldag på stranden!! :)
Brännit axlar och ansikte, sool soool, underbara soool!
Peace out jönsar! Take care!

Big lööööve, H!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill också :D Ge mig SOL! :) Det ser helt underbart ut på bilderna! Passa på att NJUTA ;) Det verkar det som du gör också.

Hoppas du får en fortsatt trevlig vistelse i San Diego! Puss puss puss <3

2010-03-20 @ 10:08:11
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej

Bilderna säger allt Ulla sa när jag ringde henne var du var och hon höll med om att San Diego är något speciellt. Hon älskade det med.

Våren är på G och på söndag får vi sommartid. Och jag ska till Göteborg på turistmässa för att kolla var jag någon stans ska resa i okt när jag har gjort mitt sommarjobb. Kanske San Diego

Kramiz från Farmor och Farfar kollar dina bilder och ler så liten du blev jämter det kramande paret

2010-03-22 @ 19:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0