Back in New Jersey.

23 Mars - 21:54

Lagt upp tonviiis med bilder på facebook från min resa så jag orkar inte pilla med det här också.
Jag är iaf hemma på hemmaplan nu och ser tillbaka på en underbar låång helg i San Diego!
Jag har haft det underbart och vill tillbaka.
Hamnade i någon depp fas över att komma "hem"..
Vet inte vad som hände...
Saknar alla där hemma och vill vara hemma när min syster ska ha sitt barn.
Men men, tiden kommer att gå snabbt och jag kommer snart få träffa pyret iaf!

Snart kommer mor hit och jag lääängtar!!! <3

Puss och heeej!

Kommentarer
Postat av: Lára

det kommer gå bra hanna, det var så himla kul att ha dig här COME BACK!

2010-03-24 @ 05:36:59
URL: http://laue.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hjärtat Deppa inte nu du har en fin tid i USA nu när sommaren är på G. Att skiljas från något som är gott och trevligt är att du kan komma tillbaka en annan gång.

När du väl är hemma i Svedala igen ja då längtar du tillbaka till USA igen.

Tänk NU och inte sedan drömm av minnen från helgen de kan du aldrig sudda bort

Nu är nu och snart är mammmy hos dig något att se fram mot just idag.

Det är som att öppna det oöppnade julklappen när du väl har öppnat det så tar du nästa och klappen du öppnade kanske du aldrig använder.

Ryck upp dig nu hösäck det kommer en åsna



Kramiz

2010-03-24 @ 07:29:28
Postat av: Maria

<3 Lyft dig över allt! Du fixar det!!!! Jag är snart hos dig det närmar sig med stormsteg!<3<3<3 ps. en del börjar allt bli avis haha<3 Hörs på luren puss mamma älskar dig mitt hjärta<3

2010-03-24 @ 09:56:18
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Sommar sommar sommar :D Snart är den här! Central Park, the Great Lawn ;) Det får du ju INTE missa Hanna :D Semester med familjen och en egen liten tripp till Californien. Tänk vad spännande!



PUSS PUSS PUSS <3

2010-03-24 @ 10:55:20
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0