Värme bölja.

23 Juni - 23:19

I know that I complain about the weather much. But I can´t help it. Its boiling hot and so humit you can´t even walk outside the door before your sweating as a pig...
Im looking forward for it to be friday, then the pool opens!! So we will go there with Family Neumann for our first dop in the pool.   Friday Friday Friday!!!


Idag har vi varit på Gerards graduation. Svetten rann överallt och där stog man som en nyduschad människa och trängdes bland folket.. Tur var dock att det var hyfsat kort inne i skolan. Sen fick alla komma ut i, ja en ännu mer böljande värme. Dock blåste det lite och det har jag nog aldrig njutit så mycket som då i hela mitt liv.
Det var lite kul dock, för på skolgården för alla andraklassare hade dom ett mini tivoli. Var iaf den känslan.
Popcorn, hotdogs, icecream, candy, chips, hoppborg, spelsaker och en massa folk =) Riktigt tufft var det!
Kanske ingen skolavslutnings känsla för min del, men det var en jätte cool grej som uppskattades av barnen verkligen!

Hemma var det kalas för hela slanten och jag fick vara lekledare.. Inte alltid kul men vi fick till en riktigt rolig stund med att leka "hide and seek" :) Kände mig som ett av barnen och det syntes att det uppskattades att jag var med. Det gillar vi!

Efter tårta och mat och hela faderuttan så tog jag mig friheten till att åka till IKEA för lite food shopping.
Med mig tog jag svenskarna Emelie och Eric, mina festplanerare!! :)
Ska bli väldans kul med att få fira lite midsommar och även visa folk utanför Sverige hur det kommer att gå till!


Nu måste ni hjälpa mig att fokusera på mina sista månader här istället för att fokusera på att jag snart är tillbaka i Sverige. Visst snart om någon månad måste man börja planera, köpa en till resväska och fixa och dona med både det ena och det andra... Men just nu behöver jag landa i nutiden och inte tänka framåt.
Det går nämnligen inte en enda dag utan att jag får lyckorus över att jag kommer att åka hem snart :D:D
Dock kommer även ibland ångesten över att säga hejdå över mig. Det kommer vara så ledamt :(
JO skönt att slippa jobba som en Au pair (för tro mig, Im totally done with that know) men det är ju självklart att det kommer att kännas hemskt att lämna människor man spenderat ett helt år med bakom sig!
Förhoppningsvis så kommer man hålla kontakten och besöka samt få besök. Men från att se varandra konstant i 1 års tid till att inte se varandra alls kommer att lämna ett stort hål!

Ser ni.... Sånna här tankar behöver jag ju inte bekymra mig om NU......  bleh!
Visst det kommer när det kommer. Och imorgon är en dag närmre än idag (IIIH, CAN´T BELIVE THAT IM FINALLY WILL GO HOME!!!!)   äckligt fort kommer det att gå. 2 månader är ingenting.

Varva ner..... slappna av..... njut av nuet.....
Jag tar dock vara på nuet, för jag har nog inte trivts så bra som nu under hela året ;)
Släpper på kraven, lever och har allmänt roligt!!

Nu ska jag varva ner, läsa några sidor i boken och sussa!!
Xoxo H

Kommentarer
Postat av: Sarah

2 månader är verkligen ingenting!! Våran lilla plutt är redan 3 veckor gammal på söndag... 3 veckor?! Herrejösses! ;)

2010-06-24 @ 09:07:35
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Njut av varje sekund, för dessa kommer inte tillbaka! Love you see you soooooooon<3

2010-06-28 @ 10:49:07
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0