Tisdag?

8 Juni - 22:26

Satt nyss i bussen påväg hem från Kanada, nu sitter jag andra kvällen i mitt rum och det är redan onsdag imorgon?
Weird!!

Finns inte så mycket att skriva om dagen, men kände att jag ville lägga upp något iaf.


Dagen beståd av nervöst avsläpp på skolan! ih!
Det är alltid lika jobbigt att släppa av barnen, blir så nervös över att dom ska hamna rätt!
Sen begav jag mig hemåt igen och skulle ha tränat med eftersom Lea stannade hemma från skolan för hon hade ont i magen så kunde jag inte åka till gymmet så jag tappade helt lusten och gick och la mig och nanade lite till istället. hihi. Gooooo nap jag fick där i någon halvtimme!

Fick städat rummet lite fort och sen var det iväg och hämta upp Elizabeth igen!
Uuuunderbart humör var hon på!!! *not*
Så hon fick käka lunch och sedan sätta sig framför teven för filmtajm innan det blev dags att hämta Gerard samt göra sig iordning för en balette klass.
Gerard fick jag inte med mig hem då han bestämde med en kompis på skolan att dom skulle ha en playdate!

Utanför Lizzies dansklass satt jag mot en mur i solen och njöt. Skrev massa sidor i min dagbok också!
Det är alltid lika skönt att skriva av sig!
Så kom jag och tänka på hur nyfiken man faktiskt är på andras saker (inte för att jag någonsin hade fått för mig att kika i någon annans dagbok) men fick tanken om att TÄNK om mina småsyskon där hemma har tjuvkikat i boken när jag lämnat den fritt fram på köksbordet?
Jag litade på dom, och var inte alls orolig. Så jag hoppas känslan var rätt!! Eller??? ;)

Senare blev det till att kasta in maten i ugnen och åka iväg till mat affären för ett litet ärende!
Slutade tidigare idag för att jag stannade hemma med Lea.
Så jag tog mig energi till att ta mig ut och springa! Och OJ vad det går nu då? :D
Ingen joggelunk längre, utan jogg i lagom, halvsnabb tackt! Sen lite styrkeövningar på det! Yummie!

Hanna ska bli fit!!!! :D

Ha en toppen bra onsdag allesammans! Jag ska slumra kudden lite nu tänkte jag! Upp tiiiidigt imorgon igen!
Höll hon på att somna om från väckarklockan idag igen kanske? Jajemeeen! 
Usch det måste verkligen göras något åt!!!

<3 <3 <3
Xo xo Hanna





Kommentarer
Postat av: Anna

Att lämna en dagbok framme på köksbordet kan nog även frästa den finaste av änglar, risken är stor att någon ögnat igenom en sida eller två. Och då talar jag inte utifrån egna erfarenheter. Just saying

2010-06-09 @ 05:29:33
URL: http://americananna.blogg.se/
Postat av: Sarah

söt klänning lizzie hade ;)

2010-06-09 @ 11:46:00
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sweetie!!! Miss the hole family, tell them that!!! Lots of love from mam!<3<3<3

2010-06-09 @ 13:49:14
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0