Lata långa dagar...

23 juni - 10:03

Ligger här på mitt rum och gör ingenting. Började jobba för 30minuter sedan och Elizabeth vill inte alls göra någonting annat än leka med sina leksaker. Vilket hon sköter aldelles utmärkt själv så det lämnar mig till att inte ha någonting att göra. Det var likadant igår. Jag låg på hennes rum och latade mig, sov lite faktiskt med jämna mellanrum.. yum! 
Blir inte en lika latardag idag dock då jag ska ge Elizabeth ska badas och tvättas håret på om en liten stund.
Gerard har även sin graduation idag så det blir att plocka upp honom från skolan vid halv 12, ge honom mat, klä upp honom och ta han till skolan igen för att sedan gå och titta på skolavslutningen.
Han har dock sista skoldagen imorgon och sen på fredag ska han ha en halvdag i sin nya skola, med sina nya lärare och nya klasskompisar. :) Spännande!

I eftermiddag kommer också morföräldrarna och hälsar på, så det blir en lugn dag för mig!
Och så slutar jag klockan halv 6 med så det är priima!

Midsommarfirandet på lördag kräver ju lite svensk mat!! :)
Ska vara ett midsommarfirande i min favoritpark inne i NEW YORK på fredag, dock var jag korkad och sa ingenting till Diana i tid så jag orkar inte krångla med det nu.
Jag får ju iaf fira på lördag med mina au pair kompisar!! :) *Hoppas på fint väder då vi måste vara utomhus*

Min kamera har inga batterier i sig så det blir dåligt med kort nu tyvärr.. Dumma mig var ju på Target igår men glömde av att köpa batterier. Kameran är bortskämd och tar inte alla sorters batterier. Måste vara ett batteri med extra styrka annars räcker det ungefär 10 kort och sen säger kameran att jag har fel sort batteri. Inte ens det vanliga duracell fungerar?? Hallåå?


Nu är det 2 månader kvar i familjen! Lyckad sprider sig över hela kroppen! JAG KOMMER SNART ATT KOMMA HEM!
Klart att det är tråkigt också. Ett hejdå är inte det lättaste en människa gjort.. Inte alls.
Kommer att vara jätte jobbigt att säga hejdå.. Men det är inte för gott.. Varken med kompisar eller familjen!
Dock stället, tillfället och året man haft här. Tur är att man har mycke minnen i bagageluckan från detta året!
Så mycket man fått vara med om, gå igenom och vara inblandad i.  Jag har ju sagt att om jag hade fått samma chans igen hade jag tagit den, men kanske funderat på att bara vara här över en 6 månaders period.
Varit mycket hemlängtan längst vägen och mycket upp och ned kullar.
Men så mycket jag upplevt detta året hade jag inte ens kommit i närheten av att uppleva ett år hemma. Så jag är väldigt väldigt glad över att jag klarat det här så långt. Och att jag kommer klara hela året!
Tack vare min underbara familj, släkt och vänner som stöttat mig i dom svåra tiderna! <3

.... Nu hinner jag inte skriva mer...  Bathtime!!
Ta hand om er alla, och Sverige... ! VI SES SNART! <3

xoxo Hanna


Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 Nedräkning påbörjad!<3

2010-06-23 @ 22:02:23
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0