Ingen bra titel idag..

10 Juni - 23:05

Dagar då allt inte riktigt går med vinden, då man tappar humöret är det skönt att få till några tok-moments.
Dagen var inte som planerat, och huvudet var inte riktigt med. Men mina underbara värdbarn fixade det det sista dom gjorde innan jag slutade.




Tack Toooookungar för en kanon stund. Buuuuwsar! =)


Nu har jag legat på mitt rum sen klockan 8 och bara kollat serier. Så kul är livet här ibland ;)
Men man måste väl lata sig ibland med antar jag. 
Nu ska jag sova kudden.. Tlött!

Oh, föresten.
... Fick pratat med syster och Rickard idag! Och få se beeebis i cam! <3
Vilken ängel. Och vad glad jag är för dreas skull. Det bara lyser stolthet och lycka!
Sarah Rickard Thea <3
Jätte kul att få prata med dom. Och för ett tag kändes det som man satt i ena hörnet av soffan!!

Även om jag mår bra nu med att vara här så får jag nog faktiskt ta och försöka släppa hemresan för ett tag. Det går inte en dag utan att det finns funderingar över allt som har med det att göra.
Jobba hårdare på att leva i nuet! Men på samma gång har jag ju faktiskt lyckats hitta en bra balans mellan att ta vara på tiden här och längta hem!


Nu ska jag försöka sussa kudden, blir alltid så rastlös bara när jag inte har gjort något speciellt.... Bleh!

Xo  xo Hanna <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Får fixa ljudet tills nästa gång <3 Puss

2010-06-11 @ 18:44:45
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0