Busy day again. Me liike!

13 Juni - 22:38

Idag vaknade jag upp av klockan som ringde på mig klockan 9:10 för att jag skulle möta upp en tjej för att ta oss ut på ett litet träningspass. Snoozade dock och somnade om (SOM VANLIGT) och kom ut lite senare än beräknad.

Träningspasset idag bestod av en cykeltur till parken, springa i parken 15 min(sen gjorde min fot ont ont...)
Och lite övningar på det! Så var det dags att komma hem 45 minuter efter att ha lämnat huset och göra sig iordning för dagens bravader i NYC.
Var planerat att vi skulle kolla på fotbolls matchen ett gäng mellan tyskland och Australien. Dock kom vi inte i tillräckligt god tid till den Australienska baren så det var redan fullsmockat med folk.

Då vi virrade oss vidare på NYC med en kartläsare och två nubörjare så kom vi tillslut ner till downtown - east village, där vi bestämde oss för att hitta ett ställe att sätta oss på för att se matchen.
Kom till en mörk bar, som också serverade mat och slog oss ner där till matchen som redan börjat.
Trevligt med snack, skratt och skrik och maaaat .. :) Riktigt trevligt.

Senare virrade vi oss ner ännu mer mot downtown och gick och kikade lite i den stora affären "Centry 21", dock kom ingen av oss ut med någon shoppingpåse i bagaget...
Och vet ni vad?? Jag har idag hittat VÄNNER fontänen som är i förspelet av vänner!!! Hur awsome är inte det????

Vi avslutade en virrig, men lyckad dag genom att knalla över Broklyn Bridge vilket var massa trevligt! :)

Inga bilder idag heller då min kamera är out of battery... Massa pics from dom andra som jag ska fixa fram dock!


Där har ni dagens händelser kort och gott... :) Pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas att du tog kort på fontänen ;)

2010-06-14 @ 14:23:02
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0