Bio - Vardagsmat.

7 Juni - 22:42


Japp...  Som rubriken säger har jag varit iväg ytterligare en veckodag för att gå på bio.
Det har dock inte hänt på länge nu på ett tag. Men idag fick jag ett litet sms om att Emelie ville dra till biosalongen för att se en film på stora duken.
Det skulle bli Sex & the City om Em fått välja, men eftersom jag redan sett den blev det hennes andra hands val.
Vilket betydde att vi såg  "Get him to Greek".

Egentligen ingen film som hade fullit mig till smaken, men den var okej. 
Kanske mer en sån där film man sitter hemma och ser med en blandad kompott av tjejer och killar.


Annars rullar livet mer än på... Och det är fort.
Saker händer hela hela hela tiden!
Man får besök av Sverige, och Sverige igen sedan var det dags att ge sig iväg på en helgstripp till Canada.
Det som står på schemat nu i juni är följande:

12 Juni - Horseback riding (Med min Au pair grupp, ska bli MYCKET kul)
18-20 juni - Kommer en tjej som jag träffade på Au pair skolan hit och hälsar på. Då det blir cykeltur i NYC och massa annat spännande.
25 Juni - Firas det svensk midsommar på något roligt sätt!!
26- 2(juli) så blir det ledighet då jag bara ska chilla!!

Där är mitt kommande schema för denna månaden. Oj vad det går!
Måste lova att det känns så OTROLIGT skönt att gå runt med denna inställningen jag har just nu!!! UNDERBART att bara vara och ta vara på tiden som jag har här.
I can do this. I will do this.

Imorgon ser jag fram emot fler bilder på Thea!! Får hoppas att det dyker upp något fint <3


Nu ska jag lägga upp dom få bilderna jag har från helgen på Facebook!
Så ni får se lite iaf. Resterande kommer i veckan. . :)


Ta hand om er. Peeeease!! xoxo mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0