Underbara Måndag.

19 Juli - 23:23

What a day! Fullsmeckad med grejer, det gillar vi!!
Imorse vaknade jag först upp vid 8tiden, förstår väldigt väldigt trött som vanligt :/ aouch.
Jag gick dock aldrig upp ur sängen, utan vaknade av ett hejdundrande väder ute...
Det ösregnade, vilket jag njöt av :) Och så åskade det vilket jag njöt av mindre då jag sover med huvudet mot fönserrutan. Dock lugnade jag ner mig igen när jag räknade att blixtarna var 3km bort.

Sedan var det dags för lite brunch med Anna. Mycket trevligt att träffa henne igen!!
Massa prat och det var riktigt trevligt, vi tog oss även ut i det nu ruskiga varma vädret för att ta oss en frozen youghurt som vi avnjöt inomhus ;) För kvavt här... Saknar den svenska sommaren! ELLER bara någonstans att åka och bada på ! En Sjö hade inte suttit helt fel.

När jag sagt hejdå till Anna åkte jag på en shopping tripp till Mallet där Anna hade tipsat mig om en billig STOR resväska. Så jag åkte och köpte en likadan på "SEARS" efter lite beslutsångest om den andra fiiina resväskan jag hittat på Target. Har inte bestämt mig om jag ångrat mig ännu eller inte ^^ Får se. Man kan ju alltid lämna tillbaka den och köpa den på target i värsta fall!
Dock sparade jag istället 20 dollar på detta köp, och vad ska man ha en fin resväska till?  (Jo det lockar lite iaf.. Någon smart som kan säga någon smart kommentar så jag slipper tänka på det? ^^ )



Här har ni skönheterna jag kommer komma hem med i början av September!..
.. Om jag inte åker och byter ut den grå-a ..

Efter Mallet så åkte jag till mataffären och handlade lite mat till mig så jag överlever denna veckan!
För er som missat så har jag ännu en ledig vecka med huset för mig själv att avnjuta. Och jag måste lova att det är UNDERBART!! :)

Dagens aktiviteter slutar inte där serni, eftersom det var så varmt ute så var jag inte alls speciellt hungrig och sugen på att laga mat vid halv5 tiden så jag tog på mig min bikini och drog mig till poolen en liten stund. Doppade mig snabbt och somnade i solen. Dock 30min senare då jag vaknade upp igen hade solen gått bakom träden så då var det inte roligt längre.. Avslutade min pool vistelse med lite simmning på 20 min. Mkt uppfriskande!!

Kvällen avslutades med baconröra, TV och promenad innan jag fastnade vid datorn ^^

Mycket mycket trevlig dag! Tack alla som medverkade. Mest mig själv ;) haha.
Pussss<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hmm.. Kanske den som spar, han har? ;)

2010-07-20 @ 19:22:24
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0