Spontant klipp! :P

13 Juli - 22:34

Hanna Kräsen? Va? :P

Idag åkte jag utanför våran lilla håla till en stoor stoor affär "Walmart" för att kika lite. Då vi åkte dit förra veckan såg jag en hårsalong så jag tänkte åka dit och kika på vad dom hade för personer som klippte samt vad det var för några som jobbade där.. :P Man vågar ju inte lita på vem som helst!
Jag kom dit kl 10 i 10 och därifån kom jag 10 över 10 med nyklippt hår och 20 dollar fattigare! Vilket kap!
Och nöjd blev jag med, eftersom jag inte gjorde så mycket med håret... ^^
Ville inte skaffa min vanliga snelugg igen för orkar inte handskas med den denna heta sommaren. Bättre att fläta, eller snurra undan den hyfsat långa luggen istället.

HAHA sedan snurrade velemajan Hanna omkring inne på Walmart i sådär en  timme med.
Usch vad jag inte gillar min beslutsångest. Varför ska det finnas HUNDRA produkter till EN och SAMMA sak? Det ger en bara beslutsångest och där står man och kollar på alla dom olika prylarna om och om och om igen.. Gah!

Tillbaka i stugan har det varit en lång och slö dag! Varit mulet hela dagen så det har inte varit mycket att göra.
Vi åkte en sväng till biblioteket för att sysselsätta oss lite, skaffa böcker och filmer.
Därifrån åkte vi igen med en SKRIKANDE Elizabeth som var både hungrig och trött. Sånt gillar vi! INTE!

Så.. På tal om det där första jag skrev. Så var det min värdmamma som sa det idag!
Vi har kikat efter flipflop nu sen förra veckan och jag har inte tyckt om ngt av det jag sett..
Så idag ringde hon mig och sa att hon hade hittat ett par till mig som jag skulle tycka om . .
När hon kom hem med dom så sa hon att det var med en stor risk hon köpte dom till mig, för att jag ska vara så "Picky" hela tiden. Plus att hon blev överraskad över att jag var nöjd med min spontan klippning...
Haha uuuups!   Men när det gäller mitt hår och saker till MIG så vill jag inte ha något som är halvdant! Bleh! ^^

Nu mitt i Svenska natten sitter jag och msnar med min syster<3
Bra att hon har ett barn som skrämmer upp henne om nätterna så jag får lite kvälls sysselsättning! :)


<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha.. Hanna! Så kräsen får man inte lov att vara så att Diana tillomed lägger märke till det :o

Shame on you! ;)



Mitt i natten var det ju inte för någon av oss. Hos dig var klockan 23 och hos mig var klockan 05.00 ;) Dock kanske ingen tid jag brukade vara vaken innan Thea kom ut, hihi.

2010-07-14 @ 11:55:17
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0