Sista timmarna i Buckhill.

18 Juli - 11:20

Packa ihop sakerna hem igen är alltid svårare... why? ^^
Kanske man inte har lika mycket tålamod och bara slänger i sakerna i väskan för att få komma hem?

Har iaf packat nästan klart, väntar på lakanen som tumlas runt i torktumlaren som jag ska bädda rent sängen med, sen ska allt in i bilen, rummet dammas av och sen är jag klart.
Dock ska jag stanna till vid poolen en liten sväng innan jag begär mig hem till Jersey igen!
Vad skönt det ska bli att komma "hem" dock saknar jag känslan att verkligen komma HEM, men det kommer snart med det med!! :)

Jag saknar att kunna ringa en kompis och hitta på något, om så bara lite sällskap på kvällspromenaden! Ska bli riktigt kul att komma hem till min budds i Jersey igen!!
Plus att jag har nog aldrig saknat en säng så mycket i hela mitt liv som jag längtar till min Queensize bed hemma i Jersey!!!!!     ;)
Denna sängen jag sovit i nu i 2 veckor faller när som helst ihop till en skrothög, och liiiiten är den med. SKÖNT ska det bli att nana gott om nätterna igen!

Ikväll blir det bio på schemat, jag och Claudia ska äntligen få se "Eclips" vilket alla alla alla redan hunnit göra... ;)

Kommer dock att sakna fridlufslivet här, inte för att jag tagit vara på det så mycket som jag önskat. men men.
Mamma hade älskat den här miljön, och likaså hundarna!
Saknar att vara på semester med min familj! <3
DOCK är jag väldigt lyckligt lottad som far fram och tillbaka såhär med min värdfamilj, att sitta hemma hela sommaren i ett hus med Air condition hade väl inte varit det roligaste kanske..
Nu ser jag fram emot en lugn vecka för mig själv i huset och sen till att vi åker till strandhuset i Capecod i början av Augusti!! :)

Mycket på gång mest hela tiden, det gillar vi!

Hörs snart igen! <3 Xoxo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0