Natt ugglar...

25 Juli - 00:16

Sitter här i min lilla fotälj på mitt rum och filosoferar.. Nja inte direkt.  Alla tankar är datastråle förstörda vid det här laget ;)

Hade en toppen helg! Fredagen har jag ju redan pratat om .. Men här får ni lite bilder på det iaf :)




Lördagen var planerad för lite organisation bland alla mina saker samt ett provpack för att se så jag får med mig allt! Dock ringde telefonen istället vid 10 då planerna ändrades.
Det skulle bli bad i sjö på schemat istället..  Efter mycket om och men och väntan så kom vi äntligen iväg kl. 12:30 . . . Med för lite information hamnade vi vilse och virrade runt ett tag innan vi kom på banan igen, denna gånden med en annan sjö i sikte.  20 minuter senare så var vi framme. Yippie!
Då var klockan närmare 15... ojdå, skulle det tagit 45min dit? neeej?
Inträde med bilen 10dollar, gräsmatta där alla låg och glassade, en liten kiosk och ett inringat badområde. Jippie!
Badvakter överallt och inte fick man kasta boll i vattnet heller.. Laaamt.
Men det var kul att se det med. Nu har man gjort det också.

Kvällen skulle bjuda på födelsedags firande i New York så när jag kom hem vid 7 tiden så var det bara att äta och göra sig iordning och åka iväg :)
Hade en lyckad kväll med tjejbunten jag var med!



Söndagen bjöd på starbucks ggr 2, plus en födelsedags middag för födelsedagsbarnet Mathilda!
Mycket mycket trevlig dag. Tack tjejor!





Födelsedagsbarnet 2:a från vänster.. Hipp Hipp HURRA! <3


Imorgon börjar allvaret igen efter en veckas ledighet. Vi kör en riivstart med sådär 10h, det blir la gött!
Dock är jag lite förvirrad över vad vi ska hitta på. Inte lätt att roa tre barn i olika åldrar..
Får hoppas att vi hittar på något kul, får ta och ta ut och leka lite med vattenspridarn kan vara något av sakerna :)

Puss och bamse kram på alla bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min vackra dotter vilket underbart kort!!! That´s my Hanna<3

Postat av: Sarah

Nämen, långklänning :) Det passade du bra i!



Kommer du ihåg fotbilden vi tog sist? På Liseberg? Du & jag och tvillingarna ;)

2010-07-26 @ 11:11:28
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Joanna

Du är jättevacker Hanna :)

2010-07-29 @ 14:27:09
URL: http://anotherworkofart.blogg.se/
Postat av: Eveliiina

gumman vad har du för planer när du kommer till Sverige? Ska du plugga, jobba... ??

2010-07-30 @ 19:51:51
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0