Latast i stan.

7 Juli - 20:57

Ja här arbetar man inte hårt...
Idag fick jag väcka barnen, ge dom frukost och skicka iväg dom till skolan, eftersom Diana var hemma i Jersey för en viktig match.  "softball game".
Så vi vaknade vid kvart i 8 och latades oss lite. Lizzie hade sovit inne hos mig, i Dianas säng hela natten.
Och redan klockan 3 ville hon ha mjölk i nappflaska... *gäsp*
Haha man är inte glad så mitt i natten att behöva gå upp ur den bekväma sängen för att hämta mjölk till en FYRA åring.. Usch. Hon får sluta med sånt trams nu!  Sen väckte hon mig igen vid halv 7 och ville ha mjölk igen..

Jaaja så är det att ha barn :)
Ilskan var inte lika stark då vi vaknade till liv vid 8 och hon var så söt och snäll.. hihi.

Iaf så ska jag komma till punkt. Förutom idag då jag jobbade lite på morgonen och igår då jag skulle få barnen i säng så känns det inte som att jag jobbar. Utan bara flyter med på ett bananskal!!

Börjar 12:30 om dagarna då jag diskar från frukosten, bäddar sängar och tar lite tvätt. Sedan bär det av till skolan för att hämta en trött Lizzie och ta med sig henne hem och vila i några timmar innan dom andra kidsen kommer hem som också är trött och ska vila lite... ^^

Så har det varit lite saker som hänt på eftermiddagarna istället. :)
Pool, middag och pool.

Så jag njuter till fyllo, och känner att jag inte alls behöver göra mycket. Gör så mycket jag bara kan och försöker att inte lägga mig på latsidan trots allt. Så tro inte att jag inte gör så gott jag kan (:


Sähär gott har jag det....








Poolen öppnar dock inte förrän 12, vilket är surt.
Men imorgon ska ni få se på andra grejer som jag kan sysselsätta mig med.
Tar en morgon promenad varje dag, och imorgon ska jag mysa vid vattenfallet:)
Kameran SKA med! Och kanske lite badkläder också.... :)


xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt det ser ut!!! Förstår att du trivs!!! Love you Miss you!<3

2010-07-08 @ 08:54:14
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

oj mjölk i flaska :o 4åring :o Här hemma i Sverige sover bebisar som är 2 månader gamla hela natten lång ;)

2010-07-08 @ 20:46:35
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0