I väntans tider..

16 juli - 21:03


För ett årsedan var jag i Örebro och hade en dag i stockholm framför mig "imorgon".
Fixade allt med Visumet och sådär.

Och nu är det lite samma känsla, man vet att man snart kommer att åka och går och längtar längtar och längtar.
Men på samma gång så börjar det krypa upp en liten ledsen gubbe som gör ont och säger att det ska bli svårt att säga hej då. För det kommer det att bli!

Så man dras mellan två håll och jag känner just nu att jag bara vill ha det överstökat! Allt som ska planeras och bleeeh! Skönt att komma hem på söndag och få börja ta tag i lite saker. Den kommande veckan betyder fixa fixa fixa!! Köpa resväska, åka till min skola där jag gick för att få ett papper på att jag faktiskt gått där, och få poängen godkända av Cultural Care. Sen behövs det fyllas i en del papper angående detta året samt fixa lite mer saker!
Göra färdigt bildboken jag ska ge till familjen när jag åker och allt såntdär.
Planera på hur mycket pengar det behövs till våran Kalifornia resa och allt allt allt.

Visst nu är det ganska lång tid kvar. Inte så att man kan börja packa ännu.
Men saken är den, att jag bara är hemma nu en vecka själv och en vecka med barnen. Sedan åker vi till Massachussets i 8-10 dagar och den är det bara 2 veckor kvar i huset!!! Yikes!

Och med tanke på hur fort dessa 2 veckor gått så kommer resten gå lika fort... LÄNGTAR! 


Se jag lever! :D <3

En av mina första dagar här i USA. :P Mycket som hänt sedan dess.


Ready, set start my life! Nu är jag redo att börja på nytt!
Det är svårt att ha varit iväg ett år efter studenten och allt, börja på nytt...
För det är verkligen det som kommer hända nu.

Förhoppningsvis kan jag starta med lite rabattrens September ut så jag inte behöver gå pengalös och ha tid att söka annat jobb! Jag håller alla tummar för det, och snälla ni!! Gör det med är ni snälla :)

38 dagar kvar i familjen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0