Eviga drömmar om att komma hem...

8 Juli - 10:04


Det går bra med att inte tänka på att åka hem så mycket, även om jag går och räknar dagarna.
Men jag har det bra här i Amerika och vill absolut inte missa den här sommaren här!
Även om det inte kommer att spenderas så mycket med mina kompisar... Vilket kan vara lite jobbigt.
Men jag har det bra med min värdfamilj och bortskämd är jag också och behöver inte jobba mkt.
Och om jag jobbar så känns det bara som att jag hjälper till, för det är så det brukar fungera ändå när jag är med mina riktiga familjer på semester. Inte kan man sitta still och titta på alla andra som gör jobbet åt en.

I vilket fall som helst så drömmer jag mycket mycket om att åka hem.
Hela tiden är det någonting, har handlat om att jag glömt köpa med mig saker och haft lite smått panik över det, eller att jag kommer hem och blir överraskad...  Har även drömt, som jag tidigare nämnt om att säga hejdå till familjen här. Den dagen vill jag helst bara hoppa över.. Uscha!

Det måste vara något lurt som ligger i det undermedvetna. Klart jag bara längtar längtar lääängtar tills jag sätter mig på flygplanet hem igen *fjärilar i maaaagen*.
Men det är inte så att jag går och mår dåligt av längtan längre...

Så drömmar, ge er för ett tag!! (: Det går fortare än vad man anar och snart står jag där och packar ner mitt liv i två resväskor!!

(Skrev ett inlägg igår kväll med, så om ni inte sett det innan så får ni ta och scrolla ner) (:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0