Dragen mellan två håll.

1 juuli - 11:03

Drömde inatt att jag var väldigt nära slutet av denna resan, och stod och hackade lök och började stortjuta över att lämna detta tillfälliga liv.
Man har varit med om så mycket, så det känna så konstigt att jag snart kommer att vara borta ifrån det..



<3 <3 <3 <3

Jag har drömt om dagen jag kommer tillbaka till landvetter hur länge som helst, och ser verkligen verkligen fram emot den dagen. Dagarna innan kommer att bli väldigt svåra dock.... Att säga hejdå från en värld man aldrig mer kommer att komma tillbaka till.
Visst finns det dom männsikor man kommer se till att träffa igen! Familjen här, vännerna från dom olika länderna och hålla kontakten med dom SKA inte vara några problem!

Vardagen här kommer inte komma tillbaka, även om man bara vill SLIPPA den ibland..
Livet på andra sidan jordklotet kommer vara ett minne blott!



Det ska bli skönt, det ska det. Jag är verkligen MER än färdig med att vara au pair. Fy ja!
Men när man kan ta på slutet såhär så känner man inte likadant!
Då ser man guldbitarna av året som man kommer att missa! ..
Konstigt hur människan fungerar egentligen!





Har inget bra avslut på detta inlägg, så avslutar bara här och nu och ger mig ut på en promenad i det 20 grader varma/kalla vädret.
Skönt att det faktiskt GÅR att vista sig ute utan denna äckliga hetta! Skönt att få andas lite ren luft:)
Nu är det min sista lediga dag innan vi begär oss iväg till Pennsylvania imorgon runt lunch..  Ska njuta till 110 procent!   

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Vicki

så gäller de me allt, när ja va arbetslös så kände ja bara att ja ville ha ett jobb, sen när man väl har ett jobb så vill man få semester ifrån de. när du va här hemma så såg du fram emot resan, sen när resan skedde så fick du juh uppleva de du såg fram emot och fick en ny grej att se fram emot, de e så vi fungerar, vi har drömmar o när vi uppnått drömmen så skapar vi en ny.

2010-07-01 @ 21:07:57
URL: http://vickilovelife.blogg.se/
Postat av: Mamma

Love<3

2010-07-03 @ 00:08:03
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0