Borde man sova lite kanske... ?

8 juli (natten till 9:onde) - 01:11


Morsning sveadala! Allt bra med er i sommarvädret? Om det är något?
Jag sitter och nattugglar och är fruktansvärt uttråkad, vilket innebär att jag inte fått mycket vettigt gjort idag. fy.
Visst är det skönt, men det blir så långtråkigt i längden...
Har imorgon varit här i en vecka och känner inte att jag jobbar alls... ? Knas.
Skönt är det dock, särskillt när vi går till poolen, det gillar Hanna.

Men så sitter man på kvällskvisten och försöker sova men alla energi som inte förbrukades studsar runt i hela rummet.. Bleh.
Har märkt att jag sover som bäst då jag är helnöjd med dagen!
Visst är jag nöjd med denna dagen, men har suttit inne i huset i stort sett hela dagen lång. Förutom dom 2 timmarna vid poolen då molnen la sig över himlen.

Positiva Hanna, rooooligt!
Jag är glad och jag uppskattar detta till tusen verkligen!
Har massa kompisar hemma i Jersey som sliter häckarna av sig och jobbar massvis med timmar nu när barnen är lediga från skolan. Jag ska leva lyckligt i lyxet, och det göööör jag!
Men det är så tråkigt att barnen är så trötta efter dagens camp....
Är det så att dom är trötta? Eller bara uttråkade? Hm..
Man ska väl inte behöva vara trött som 8 och 11 åring? Då SKA man kunna ha full rulle hela dagen utan massa dåligt humör som flyger hej vilt bara för ATT man är trött.. Nej fy vet du va!




xoxo....

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du var inte den enda som hade problem med att somna inatt ;) hehe.

03.15 somnade Thea äntligen in :)

2010-07-09 @ 09:55:09
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0