A month left in the family.

23 Juli - 00:25

Här gå det undan!!

Idag har jag haft en jätte bra dag, vaknade upp sent dock. Vilket jag får lite panik över.. Men men.
Efter frukost och lite prat på datorn så tog jag på mig och tog en liten promenad till affären, kände inte för att köra... Även fast det regnade.
Hemma igen ringde jag födelsedagsbarnet Rickard! Han var hemma hos min tokiga familj så fick pratat lite med Sarah och Mamma med. :)<3   Sarah bor ju inte där... Men mamma då.. :)

Efter det påbärjade jag städningen av mitt rum och kände för att prata med pappa så jag ringde även honom, mycket trevligt att prata med honom. :) Mycket att bubbla om!

Så blev det  lite mer städning efter det, innan jag pratade lite med Anna som redan hade slutat så vi tog oss en liten tripp till Mallet för att kika lite. Dock tycker jag att affären som target, KOHLS och sådana affären är roligare..
Hittade ingenting, men desto mer blev det för Anna... Eller vad säger du? ;)
Så följde söta Anna med mig hem, så käkade vi lite och sen blev det att ge dig av för att följa med dom andra till DINER för lite mat. Jag köpte mig en latte och en Amerikansk Cookie, vilket visade sig vara lika stort som ett dasslock!! :P Gott var det iaf, och latten med! Yum!   Kanske kan börja lära mig dricka riktigt kaffe snart ;)

Efter många om och men och veligheter så valde vi att åka och bowla, det var mycket mycket trevligt får jag lova!
Jag kom 3:a första rundan och på delad första plats på 2:a. Yipaay!!

Tack för en kanondag everybooody! <3






Grattis till mina favvis tvillingar Rickard och Dennis som fyller 23 idag den 23:e. Hihi.
Bilden är från deras 22årsdag förra året på Jensens böfhouse! :) <3





Kommentarer
Postat av: Sarah

Tvillingarna bus <3

2010-07-24 @ 15:20:43
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0