A long day is about to end..

21 Juli - 23:31

Igår bestämde jag mig för att inte sova bort hela den här dagen, så jag tog och frågade grannen om deras hund ville följa med mig ut på en promenad kl.9. Och det ville han :)
Så jag vaknade upp hyfsat tidigt imorse iaf och fick en lång promenad med Vally. En timme var vi ute och knalla.
Roliga var att han inte alls ville gå efter halva vägen.. Han stannade och vägrade att gå. Då fick han lite kärlek av mig så löste det sig sen :)   Satte oss ner och gosade lite och sen var det bara att knalla vidare.

Efter jag kommit hem och stoppat lite frukost i magen så tyckte jag att det var dags att ta tag i lite av sysslorna jag har blivit tillsagd att ta tag i. Så jag hoppade ut i garaget och städade det!
Dock bara leksaks sidan, men den breder ut sig till nästan halva garaget med cyklar och allt! 
Det var klart vid 11 tiden då jag bestämde mig för att förbättra brännan lite, då jag inte orkade åka till poolen och visste att det skulle vara alldeles för varmt att steka på trädgården utan att kyla ner sig.... Så jag tog och fyllde upp Lizzies barnpool och svalkade mig i den med jämna mellanrum. Ibland låg jag till och med i den och solade. hihih då kände jag mig lite buuuuwsig ;)

Vid 2 hade jag tröttnat, plus att solen gick bakom träden.. Så då blev det till att fixa lite lunch.. :)
Gjorde mig själv lite Amerikanska Våfflor till lunch. Det var smaskens!

Då det egentligen var planerat att jag skulle ta tag i mina två andra sysslor fick jag annat på tankarna...
Hamnade framför teven och kollade på "I didnt know I was pregnant"..... Tänka sig att gå en HEL graviditet utan att märka ngn? Utan att få en kula på magen och utan att få några alls symtom..
Bara en dag få världens kramper, kanske att vattnet går och man undrar vad DETTA nu är?

Det som gjorde mig mest ledsen var en av kvinnorna som födde ett barn och inte visste om att hon var gravid gjorde mig mest ledsen. Efter att vid 19 års åldern få reda på att man inte har någon chans alls att få barn, till att inte ge det ett minsta försök.. Dessa småtecken som att äta lite, och denna kvinnan kände till och med någonting röra sig i magen och skojade med sin mann om att hon hade en ailien i sin mage...  INTE en tanke på att det skulle vara ett barn som rörde sig där inne!
LEDSAMT hur ett besked man inte är beredd på att höra kan förstöra någons hopp och drömmar så?
Att inte ens ge det ett försök eftersom doktorn minsann sagt att här är det omöjligt att få barn....
TÄNK så många ggr i livet samma sak händer? Så jag säger till mig själv och till alla runt omkring. SNÄLLA tänk er för innan ni ger era åsikter angående något. Förstör aldrig någons drömmar, allting är möjligt!!

Följ dina drömmar! Om någon säger att det är omöjligt slå dövörat till och bevisa att det visst går!
<3 <3 <3

Eftermiddagen blev inte som planerat riktigt, men det var skönt att bara göra ingenting!
Kvällen bjöd även på en promenad med kompisarna! :)


God natt säger jag och Musse! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0