Skit Italienska!

26 Januari - 23:33

Ta mig där ifrån!
Jag tänker inte vara elak och skriva massa skit om läraren.
Men jag tycker verkligen synd om henne :/ Ingen pondus för fem öre... Ingen glöd...
Stackarn behöver läsa ett par böcker om självkänsla.
Hoppas bara inte att hennes år som lärare fått henne att bli sånhär. Stackars tant.

Nu är det nära nära nära nära tills min älskade syster kommer hit!!
Om 8 dagar såspringer jag runt här hemma nervös och med en pirrig mage, lycklig väntandes på min systers ankomst!!! ♥♥♥


Stog och pratade med Diana förut idag, och hade lite funderingar kring sommaren.
Barnen ska vara iväg i Pennsylvania 4 veckor till sommaren och Diana ska vara med dom två av veckorna och Jerry ska vara med dom 2 av veckorna.
Undrade då om jag skulle stanna alla fyra veckor eller hur det skulle bli. Hur det skulle bli med pengar m.m.
Då kom vi även in på deras tripp till cape cod, som dom ska på i Augusti. Innan har Diana sagt åt mig att det är väldigt dåligt om plats då huset/stugan dom hyr inte har allt för många rum vilket betyder att jag inte fått plats.
Men idag sa hon att vi kan trängas, att jag kan dela rum med Liz och Gerard för det är klart dom vill ha med mig.
All uf us like you so much!
Då blir man lycklig!! =) Dom väljer att ta med mig, istället för att lämna mig hemma för att dom tycker om mig så!!! :)

Senare har jag även en diskution med Lea angående systers besök :)
Hon är väldigt nyfiken på när hon kommer, hur länge hon ska vara här och berättar hela tiden hur exited hon är över att snart få träffa min syster!
Så frågar hon mig idag:
L :   Is your sister nice?
H:   Yes she is!! As nice as me;)   No actually NICER!
L:    Hm... Well. No one can be nicer then you are!!
H:    Aaw.... BIG HUG!

(Ta inte illa upp syster ;) Tyckte bara att det var väldigt väldigt gulligt av henne att säga så)






LÄNGTAR tills jag kan lägga upp bilder på mig och min kära syster, hennes resa till US and A!
Och är nyfiken på att ha en kenversation på Engelska med min syster, hoppas att hon tycker jag blivit bättre.
Pratar dock väldigt GRÖTIGT då Amerikanare mojsar ihop orden så ^^


Peace And Love! ♥     Hanna.





Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, jag tar verkligen inte illa upp ^^

Om en 7 dagar 18 timmar åker jag till dig! I USA! ;) Om planet inte kör vilse på vägen, haha, eller jag springer vilse i Paris ^^



Puss på diiig <3



2010-01-28 @ 12:04:55
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Anna

Grötig engelska precis som din grova grötiga svenska ;)

2010-01-28 @ 15:03:25
URL: http://americananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0