Sådana där dagar..

29 Januari - 08:12

Sådana dagar man vaknar om nätterna och funderar vad klockan kan vara i Sverige..
Dom senaste dagarna har jag haft det lite jobbigt med tidskillnaden och att man inte kan sätta sig på kvällen och skriva med nära och kära från Sveirge. Eftersom när jag slutar så sover alla (dom flesta iaf).
Så idag hat jag vaknat till och från och funderat på vad klockan egentligen är i Sverige och om det är någon idé att kika på datorn om någon VÄL BEKANT gosig Svensk skulle vilja visa sitt lilla ansikte.
Låg och tänkte redan vid 2/8 svensk tid, men då är det väl ingen människa som är inloggad på msn ??

Tidskillnaden gör det hela svårt, men jag får bita ihop!
Skulle behöva prata med någon och höra Sveriges röst bara...


Igår samlade vi ihop ett blandat gäng av tjejer och åkte till en biograf för att skåda den typ...tolfte filmen dessa fem månaderna^^
Vi la ögonen på "When in Rome" vilket visade sig vara en väldigt gullig film!
Dock det jag vill komma fram till är att det är SÅ FRÄCKT att se NYC på film och säga att DÄR HAR JAG VARIT, DET HAR JAG SETT och DIT SKA JAG ÅKA!! :)

Underbara New York!





Hann inte publicera detta innan min kära mor loggade in på msn så jag fick pratat med henne på SKYPE♥
Mor mor mor!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0