Så var den här veckan till ända.

Sjuttonde januari, tvåtusentio -  sex:femtiofem.

Vilken härlig helg!
Helgen började tidigare än planerat, en heeeel halvtimme ;)
Men vad skönt det var.
Seg som jag är tar jag mig upp på rummet och chillar framför datorn där tiden springer iväg..
Fick tillsist skynda fort med att göra mig iordning för kvällens roligheter.
Hade arrangerat en liten spel/film kväll hemma hos mig eftersom Familjen.N inte var hemma denna kväll.
Efter några textmeddelanden och telefonsamtal så satt vi ner här, ett gäng tjejer och spelade spelet "life".
Då tiden rann iväg så fort så begav sig två av tjejerna iväg hem till sina sängar medans gänget på tre girls parkerade i min soffa för att kolla på en weird film.
Men en mycket lyckad dag. :) Tack alla.



"Thank you for your chair and the air" (Konstiga tyskar. haha)


Lördagen började med att säga godmorgon till min nattgäst Anna för att senare gå vidare till köket och bak scones.
Efter lite beslutångest om hur var och när vi skulle ta oss orken att träna så blev det först en film och senare en joggingtur i parken! *Underbart*
En jätte härlig dag verkligen, rubriken blev HANNA för det kändes verkligen toppen.
Efter en egenplockad sallad och lite kortspel så hamnade jag i bilen med min rosa Au pair väska för att ge mig av mot Ridgewood och Sofia.
Där blev det slapp och film med guacamole och tortilla chips :) MYS.
Natten blev dock inte lika mys då jag blev sjuk och mådde illa.. :/  Magen gjorde så jag inte kunde sova och jag fick besöka MR.porslin. (USCH) Dagen fortsatte med mer slapp och vi gick runt i pyamas hela dagen.

När jag kraslig ger mig iväg mot bilen för att åka hem är klockan närmare 5 och jag mår inte toppen.
Nu ligger jag här i min lilla säng med verk i kroppen och tror att det är feber som ligger och lurar.. :/ USCH.

Ta hand om er nu Sverige! 2010 är DITT år! MITT år! Och alla andra omkring oss´s år ;);)


Hanna Maria Magdalena ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0