Inget mer än det vanliga.

11 Januari - 21:28

Torka av blogginlägg nu då det inte händer så mycket mer ifrån det vanliga.
Man kommer mer och mer in i vardagen och tiden rullar på som aldrig förr.
Just nu är den störta händelsen i mitt liv att hinna med både att jobba, träna och träffa kompisar.
Hårt schema läggande och hur man ska hinna med allt är det som gäller.

I söndags så drog jag med mig Anna in till New York City för att träffa en tjej som jag träffade på Aupair skolan :)
Elin. Det var jätte trevligt och hon hade med sig en annan aupair kompis som hette Rebecka.
Mysigt café som blev en flopp och massa kineser som drog i en och försökte trycka på en en massa saker . "billigt pris billigt pris"
Så fick man pruta lite också vilket var väldigt kul. Lite osäkert först dock, då jag inte kommer ihåg när jag en gång prutade i Turkiet :P
Men jag fick till mig 2 ringar och ett par örhängen för 5 dollar billigare än beräknat ^^

China Town var väl inte alls vad jag trott det skulle vara, men det var ändå en feeling på att vara utomlands.
(jag är tokig som inte känner att jag faktiskt redan är utomland AMERIKA, men det har jag nog aldrig känt, jag är inte utomlands jag jobbar och skaffar erfarenheter)

Well.. Nu väntar jag bara otålmodigt på att få springa in i min systers armar den 5 Februari.
DET ÄR INTE LÅNG TID KVAR NU!
Är redan lycklig och har levt på att hon ska komma hit ett tag nu!!
Massa stånd överallt var det iaf, och bara massa kineser!

Sen trippade vi även igenom Grand Central påväg till SOHO och China town.
Jätte vackert. Dit blir det flera gånger och få lite kort! (:



Peace out!   Hanna!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det som händer är livet! <3<3 Och ibland behöver man ha tråkigt för då är det dags att landa lite..... hmmm tror du ska lyssna lite mer a på skivorna jag skickade! Love you!<3<3<3

2010-01-12 @ 07:26:10
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: sandie D

Din mamma har rätt! ibland måste man ha tråkigt, annars glömmer man av hur det faktiskt är att ha roligt. Hänger du med? Puss gumman <3

2010-01-12 @ 12:28:50
Postat av: SysterSarah

Nu är det klart! Jag får lov att åka till USA ;) Nu kan du sluta oroa dig ;) Går tillbaka på Måndag och jobbar 50% på Pressbyrån. Får ledigt som planerat ;) Snart sitter jag på ett plan påväg till dig <3



Puss syster

2010-01-12 @ 14:18:30
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0