Hej och Hå.

19 Januari - 21:53


Dagens vilja ha i Sverige är idag först och främst en tvättmaskin!!
Tvättmaskinerna här suger, det gör dom verkligen. Åh vad jag önskar jag hade en tvättmaskin som faktiskt FUNGERAR... Ingenting blir rent ju, känns som att kläderna spinner runt några varv och thats it.. För renare blir dom inte =/
Något jag önskar göra någon gång dock är att tömma en hel förpackning av tvättmedel i tvättmaskinen och få skumm i hela badrummet, det fungerar bara på sånahära maskiner då locket inte låser sig på samma sätt som sveriges maskiner. Man kanske skulle tagit med ett gäng kompisar och gått till en allmän tvätt och prövat ;) hihi.

Dagens andra vill ha är en marabou chokladkaka med digestive!!! Yumyumyum.
Vet att jag lovat mig själv att vara duktig, men en vecka som denna (dum som man är och tillåter sig själv att undantags äta) så gav jag mig själv en liten toblerone.. Inte kände jag mig bättre efteråt ^^




Vart man än är poserar man som en dum turist ;)

Bilder hittar ni på http://artondeoktober.bilddagboken.se
Och dagens datum.


Hanna Maria Magdalena ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lungt syrran, jag tar med en tvättmaskin på planet!! not...



Vad är detta för hyss? Stöka ner för stackare på allmänt tvätteri? För jag antar att du INTE hade tänkt att torka upp skummet efter dig?! Fyyyy!

2010-01-20 @ 11:31:59
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ibland inser man vad som är bra när man är borta.... puss<3<3<3

2010-01-20 @ 12:06:25
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0