Första inläggen 2010!

4 December - 10:29

Home Sweet Home!
Nästan iaf....

Efter en galen helg i Pennsylvania med party och skidåkning så är jag "hemma" igen.
Det var en trevlig helg!
Finns för övrigt inte så mycket att säga om den, eftersom det inte är saker jag vill sitta och skriva här.. :P

Men det var en mysig stuga med öppen spis och sängar på loften, jacuzzi och hot-tub! =)
Allt flitigt använt!










MIN LILLA GULLUNGE!!
Jag och Gerard har haft en liten guldvecka denna veckan, då vi haft lite mer tid tillsammans, eftersom dom har varit lediga från skolan. Lekt och busat i massor!
Så idag, när jag hade nattat honom och skulle gå ut där ifrån så frågar han hur länge jag ska stanna här. Om det är 6 månader till. *Hjärtat värkte till* och jag fick lugnt säga att det är långt tid kvar innan jag ska åka hem.
Lille plutten då ♥



Hanna Maria Magdalena

Kommentarer
Postat av: SysterSarah

"Allt flitigt använt" haha ;) Hanna dååå! :P

2010-01-04 @ 19:16:20
Postat av: Mamma

<3<3<3 Love you!

2010-01-04 @ 20:42:42
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: maria håkansson

hej stumpan saknar dej men roligt att läsa din blogg jag har skaffat mej en dator nu

ses när vi ses kram mia

2010-01-04 @ 21:02:59
Postat av: Farmor

HANNA grattis på din namnsdag!

Hopps du får en fin dag här har vi nu ett vitt vinterland och det är Trettondagsafton Firar ni den i USA?

Farmor

2010-01-05 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0