En underbar promenad på morgonen.

20 Januari - 11:29


Förmiddagen kanske är bättre att säga ^^
Jag har i vilket fall som helst kommit hem från en underbart härligt promenad i min ensamhet i parken.
Började från huset i rask takt med sprängande musik ur lurarna i öronen.
När jag fick håll då jag kastat i mig en Youghurt innan avfärd så stängde jag istället av muskien och började knalla i mitt egna tempo.
I en park full med liv och rörelser, men en blå himmel satte jag mig ner för att ta del av solens-strålar i ansiktet.
Då jag hör ett helt gäng ekorrar springa runt i trädena bredvid mig.
Efter att ha suttit och iaktagit ekorrarna en stund så ser jag att det är minst 8 st som springer runt och jagar varandra. Efter ett tags iaktagelse så ser jag att det är ekorrarnas parsäsong..... ^^

Jag fortsätter knalla hemmåt och bara känner hur bra jag mår, livet är underbart!


13:29

Ingenting är bättre än en stunds skitsnack men en tjejkompis, right?? :)
Kom precis hem från en lunch med Emelie på Friendlys, dumt dumt, fries och wrap. Men men, man kan inte vara rädd för allt här i livet, måste ju få äta någon gång :P
Imorgon blir det hårdträning igen med Step/sculpt pass!!

Ja det är härligt att vara ledig så länge på förmiddagen/eftermiddagen!! (:
Hade kunnat ta en till promenad, men får väl sitta här och lata mig en stund och senare läsa en bok (jaa jag vet att det aldrig kommer att hända ;) Fastnar alltid vid datorn)

Ikväll blir det back to school igen, ingenting jag ser sådär jätte mycket fram emot. Men ja, man kanske får träffat lite nya trevliga folk iaf :)

Ta hand om er folket, för det är precis det jag gör. Skönt är det!!

Hanna Maria Magdalena (fyrklöver)

Kommentarer
Postat av: sandie

Hanna, du ska vara brunett! Det är liksom.... liksom så mycket DU! Brunett, end of story! hih <3

2010-01-21 @ 13:26:54
URL: http://dahlqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0