Underbaraste stora systern i hela världen!

FEMTE FEBRUARI, FINALLY!   -  22:51

Hon är häär! Ligger och andas tungt i min stora queen sice bed!
Så underbart att ha henne här! Finns liksom inte ord att beskriva.
Allt känns så overkligt men ändå så normalt?

Magen har skrikit av nervositet och längtan hela dagen!
Och sökandet på flygplatsen gick väldigt bra, ner en rulltrappa och : "Hanna?"
DÄR VAR HON!
Syster Sarah Karlsson, med lille kuuuulan på magen och den finaste tatueringen jag någonsin skådat!
Engelsk-talandet påvägen hem var lite förvirrande med också väldigt kul! Ruskigt bra på Engelska är min syster.
Och riktigt roligt att höra hennes brittisk-engelska uttalning på allt :D

Väl hemma blev det pizza, och jag åt som aldrig förr.. Bra första intryck på mitt Amerikanska liv? Is´nt it??
Sen efter lite fix och trix så blev det avgång till dyra blockbuster för hyrning av filmer ;D
Usch då.. Men men!
Efter liiite liiite prat och liiite liiite film så somnade min syster så sött!
Väckte henne precis med blixten ;) *wooops*


Underbaraste *hjärta*

Imorgon får vi se vad som står på schemat!
Men något kul hittar vi på!
Om det inte blir New York, så blir det parken och mys hemma innan vi kan ta bilden runt 4-tiden och hitta på något skoj. (:

Well.. Mer uppdatering imorgon!
NU blir det ett eller två vänner avsnitt på datorn, med hörlurar :D

Puss på er från Hanna och en sovande Sarah.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhh love you <3<3<3

2010-02-06 @ 07:39:21
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: ka

vad tänker du göra denna Lördagen ? =)

2010-02-06 @ 08:35:23
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: älsko

Åh vad glad jag blir för din skull:) hoppas ni får en fin fin vecka tillsamman nu:)

2010-02-07 @ 11:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0