Tappat mig själv någonstans på vägen..?

23 Februari - 21:13

Ja för det är precis så det känns.. Har glömt av hela syftet med varför jag åkte hit och helt glömt av vem HANNA är?
Så känns det just nu när jag sitter och läser i mina gamla inlägg från i höstas..
Hanna hanna, vart är du hanna?

Jag hade en kanon vecka förra veckan och kände hur jag landade vilket är mycket skönt!
Men det är ändå något som saknas?
Jag känner mig inte hel utan min familj och det ska bli skönt att få landa HEMMA igen om 7 månader.!
Men nu har jag 7 månader kvar att leka med här, och jag vill inte tappa bort mig själv på vägen!
Detta året var för att växa och bli större (och då menar vi inte på bredden) !! ;)

Jag måste hitta tillbaka till HANNA för jag vill faktiskt vara den jag är och ingen annan!




Men det är svårt att hela tiden leva bland folk man bara kännt ett kort tag..
Och man har ingen riktigt riktigt riktigt trygg att luta sig tillbaka på?

Jag har tappat fothäftet av vad som handlar om HANNA, och ska ta tillbaka det N U!

Kanske skulle jag ta en heldag och bara baka och laga mat? :D




Hoppas att farmor och farfar hittat till sitt hotell och ligger trötta efter en lång resa och sussar där nu!
L Ä N G T A R tills på fredag när jag ska få träffa dom ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Sluta leta utan bara lyssna och var!<3

2010-02-24 @ 19:41:51
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Puss <3

2010-02-24 @ 19:52:27
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0