Fredag på G!

25 Februari - 23:11

Sitter här med pirrande mage och tänker på att jag ska träffa min farmor och farfar imorgon!!!
Det är inte varje dag man kan åka in till NYC och träffa på bekanta ansikten och släkt inte.
Det ska bli så härligt att träffa dom igen!
Fick ett samtal förut och det var FARFAR, mitt leende gick upp till öronsnibbarna även om jag bara hörde hälften av det som skulle komma fram..
Men jag vet nu iaf när var och hur jag ska möta upp dom imorgon, spännande spännande! ♥

Idag har det varit ännu en Amerikansk snö-dag..
Började snöa idag vid 7 på morgonen och barnen får åka till skolan en halvdag för att sedan komma hem innan det blir allt för mycket kaos på vägarna..
Så tidigare ikväll ringde dom från skolan och sa att det inte kommer att vara någon skola imorgon.. Nix.
Vi ska istället sitta hemma och muppa.. Jag har väl ingenting emot att ha alla barnen hemma förutom att stämningen blir så grinig. Först hoppar dom av glädje för att fått slippa skolan, sen grinar dom för att dom inte får som dom vill eller är uttråkade.. B L Ä.
Idag så blev det spel, lek, mer spel och bakning av "Hallongrottor", blev dock inget med hallonsylten, utan istället blåbärssylt och jordgubbssylt. Och jag som lovat mig själv att inte äta godis och kakor var ju självklart tvungen att smaka på degen + en kaka av båda sorterna. Jaa jaa, visst vill man komma i form, men man kan inte sluta leva kan man? Och det var 2 kakor, inte 10 =)


Ska bli mysigt att få uppleva det riktiga storstads livet och sova på hotell helgen lång:)
Så ta hand om er, så hörs vi på måndag igen ♥






U   n   d   e   r   b   a   r   a         L    i    v   !   ♥
Visst är det härligt att leva!
H M M K ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Aaa är i och för sig sant, jag gick ner allt jag gått upp snabbt. Jag var au pair ett tag sedan bodde jag hos några bekanta och bara var, hängde i NYC och festade, shoppade och njöt av att leva the american dream:)



Hur länge ska du vara kvar? Var bor du?

2010-02-26 @ 08:44:10
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Gott det låter, hoppas ni har haft en underbar helg! Eller kommer att ha!<3<3 Snart är det min tur<3<3<3<3<3

2010-02-26 @ 12:33:13
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Ha en mysig helg med farmor o farfar :D

2010-02-26 @ 14:34:11
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag var där i några månader, bodde där en gång innan jag var 21 och en gång efter. Är född i Morristown, NJ, så jag brukar vara över någon/några månader om året. Var också au pair i NJ, i Hillsborough, men har även bott i Verona. Var är det du bor?



Är så avis, vill tillbaka dit nu! Dock får jag vänta till maj, då ska jag dit en månad och chilla:)

2010-02-26 @ 18:20:55
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0