Back to the start..

31 Januari - 21:05

Denna helgen och förra har varit lite favorit i repris när det kommer till första tiden här i Glen Ridge/Montclaire!
Förra helgen fick jag träffa Hannah och denna helgen fick jag träffa både Hannah och Sofia! :)

Lets start from the beginning:

Friday
(& exakt en vecka kvar till systers arrival)
Fredag fredag fredag. Då tog jag mig på en liten liten shopping tur för att inhandla lite 20års presenter!
Efter det blev det bio i Ridgewood med ett helt gäng svenska tjejor!!
Filmen "When in Rome" var filmen vi la ögonen på, vilket visade sig vara ett mycket smart val!
Jätte gullig film verkligen!  Och vilket ställe!! ITALIEN! (Yasmine, då vet du vart vi ska nästa sommar!!!)
Jag passade även på att ta det där super-målet bara för att det är en sån sak som bara ska vara gjord här i Amerika!
Yum!   (& dyrt var det också... 17 dollar.. Hemma kostar "samma" meal 55 kr. Men då är det en NÅGOT mindre coola)



(Stor hand.. Så syns inte så bra.. Men den var säkert på 1,5 liter)

Myspys dag, och Sofia följde med min hem och nanade hos mig, då min värdfamilj lämnat mig helt ensammen... *snyft*   ^^

Saturday.
Efter en välbehövd dator-tid med familj och vänner så tog jag mig till lille löpbandet i källaren för dagens träning.
Efter en timme så var det en frukost som var mycket efterlängtad som väntade näst! *yum*
Sedan blev det att ge sig ut i det ISKALLA montclaire för att ännu en gång ge sig på ett 20års present ledande.
Vi hamnade i en väldans söt smyckes affär som jag ska ta med min kära mamma till (Hon gillar sånt den)
Kvällen bestod av ett New York City besök, middag och mys på Apple Bee´s och ett iskallt sent besök i Central Park :) Vi hade det väldans mysigt och ännu en helg full med skratt, glädje tårar och tokigheter!
Verkligen en lyckad dag!!!




Födelsedags barnen. Hipp Hipp HURRA!





Iskalla Central Park.. Ville till en av fontänerna. Hittade dock denna lille.
Men kul var det ^^
Dumma Hanna som ska komma med dom tokiga idéerna att gå i kylan.
Men jag försökte hela tiden rädda mig med :
You Only live Once!!!


Sunday.
Har verkligen varit en slappar dag, då jag stängde av snooz klockan som ringde vid 9 somnade jag om igen och kikade chockat på klockan igen 12:45 :O
Blev en slappar dag så det heter duga och lite efterlångtad mat till middag!!
Guess what Guess what???
Klyftpotatis, Fläskkotlett och Béarnaise sås!!! *YUM*


Tack och hej lever pastej ! v v v v v v (hjärtan)





Fem månader sen jag lämnade Sverige Idag.. 5 månader!
Hejdå:et på Landvetter är något jag aldrig tänker göra om.. FY!

Kommentarer
Postat av: Sarah

myshelg ;) fast jag slår vad om att helgen som kommer blir BÄST! Då är ju jag där :D :D :D



Shit Hanna, det är inte ens en vecka kvar :o Tiden kommer gå SÅÅÅ fort, snart sitter jag på planet påväg till dig!!!

2010-02-01 @ 12:31:56
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Mamma

hua! puss puss

2010-02-01 @ 23:04:54
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: älsko

Åh vad jag längtar tills vi ska på våran resa tillsammans:) <3

men först ska du få njuta klart av din tid i usa:) och snart kommer jag ner för att njuta lite med dig:)pusss

2010-02-03 @ 15:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0