Så var det måndag igen.

2 Augusti - 23:14

Mitt söta troll till värdbarn mådde inte alls bra under kvällen.. Spydde massor :(
Hur duktig som helst dock, cool lugn! Går in på toaletten, gör det kroppen frågar efter och sen helt cool lugn.
Själv hade jag suttit där och vrålgrinat för jag tycker det är så hemskt och jobbigt. Bleh.
Höm.. Kanske inte nu för tiden. Men iaf i hennes ålder ända upp till 14-15. . .

Jag har fått spendera lite kvalitetstid med alla barnen idag, för mig själv. Diana brukar alltid vara med oss, vilket jag inte alls har något emot. Men det är skönt att ha kontrollen själv ibland.
Så efter barnens sena lunch så åkte vi till parken en stund, gungade, spelade boll och lekte jage. Mysigt.
Lea låg på en filt och läste sin bok dock. Men som jag sa, bara hon är lycklig så är jag det med!!
Efter det åkte vi till poolen en stund, vilket var sjukligt kallt. Brrr!
"Your an American now Hanna.. When you first got here you thought this water was warm... Not anymore!"-Lea. Haha neej vattnet var inte alls varmt när luften inte var varm. Brrr!

Resten av dagen spenderades i lugnets tecken. Blev först grillade fläskkotletter med majskolvar och grönsaker. Vilket åts utomhus i det behagliga vädret.
Njuter varje gång jag kommer ut ur dörren och känder vinden mot min hud. Oftast är det kvavheten som tar tag i mig och det gillar jag inte alls. Phu vad äckligt det är med kvav värme!

Imorgon är det sista dagen hemma i huset innan vi far till Massachussets och Cape Cod! :)
Ska bli hur trevligt och mysigt som helst! Hörde dock att jag tydligen ska äta glass varje kväll i 10 dagar nu... haha. "You will probably gain a couple of pounds" - Lea

Vet inte om jag nämnt det här innan? Men Diana berättade att Nonna (hennes Mamma) hade sagt att hon ser fram emot att vi alla kommer upp. Mest hade hon dock pratat om Hanna Hanna Hanna och Hanna :D Aaw, söööta Nonna.

Något som är ganska knasigt dock är att jag inte riktigt vet vad jag ska kalla dom. Själv säger jag gärna Nonno och Nonna också. Men det blir ju lite som att jag går runt och säger mormor och morfar.. :P
Sen tycker jag det är så jobbigt med folk som hälsar på varandra och gör ett smackdjup kind mot kind. Så hälsar ju faktiskt inte jag?? Tyckte det bara kändes dumt.
Men nu så har jag fått lära mig ... ^^

Kudden kallar!! Ha en toppen vecka! Får se när jag bloggar igen då vi inte har någon tillgång till internet i stugan.. Ska dock ta med mig datorn och sätta mig på ngt café med Wifi.

FLYBILJETT KOM NU!!
Dock såg jag att jag upptäckte min flygbiljett HIT till Usa den 9:onde Augusti.
Fast då visste jag ju vilket datum jag skulle åka. Nu vet jag ju inte det. Morr!
Men men, om den inte har kommit tills veckslutet ska jag jaga dom och se vad som händer!


Xo Xo





Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha de så mysigt i stugan!!



Jag drömde om dig inatt ;) När du kom hem! Vad lycklig jag var, nu är det nära :D



PUSS

2010-08-03 @ 09:12:38
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0