Back in LA.

27 Augusti - 21:03

Hej där hemma! Jag och Hannah har det bara bra.
Har varit massa massa massa bussakande dom sista 3 dagarna, sa jag kan inte säga hur trött jag är pa att aka buss just nu.... bleh!

Men vi far se mycket sa det är kul iaf! Under dessa redan 4 dagar vi varit har har vi:
* Varit pa Sea World i San Diego! Suuuper trevligt och massa fina djur shower. GASHUD!
* Akt buss till San Francisco. Da vi passerade HOLLYWOOD skylten, stannade vid den danska byn SOLVANG och var vid HEARST CASTLE. Dock valde vi att inte ga in där da det kostade extra och tog oss en promenad och nap nere vi stranden.
* Ätit kineks mat buffe x2!   KINESER ÖVERALLT!!!  Sa blir det när man väljer en kinesisk guidad tur. SMART!
Yeah yeah... Det är väl nagot man maste ha varit med om med!! ;)
* Varit och kikat pa olika saker i San francisco. :) Hann även shoppa lite!
* Idag har vi varit och kikat pa Yosmite national park. Mycket vackert!!


Bilder till tusen sa bade jag och Hannah är trötta pa att vara med pa kort.... :S
Samma smile, samma sak. Blir tröttsamt!
I stort sett blir det att hoppa av bussen, knäppa nagra kort och hoppa in i bussen igen..

Fick glada nyheter via mejl nu nar jag satte mig vid datorn! Blivit erbjuden jobb 2 veckor i September!!! :)
Hejja hejja!!






Lite lite bilder... Tar sa kang tid att lägga upp! :P

Pusssssssss!! Ha en toppen bra helg!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Wow den sista bilden var helt underbar du är såååå Vacker! Kul med jobb!!! Kan inte vänta längre men snart snart är du hemma!!!! Wiiiiiiiiiiiiii

2010-08-28 @ 17:44:00
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah & Thea

Underbart att höra att du lever ;) Haha, mamma berättade att ni åkte med massa kineser, hihi!

Älskar dig mest! PUSS

2010-08-28 @ 21:19:19
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0