Kvällen innan färden..

12 April - 23:08

Nu sitter jag här efter att snabbt packat väskan för morgondagens resa.
Blir 3 timmars bilfärd till Baltimore, MA. Ännu en stat att besöka!! Det gillar vi.
Jag vet inte riktigt vad som står på schemat ons, tors.. Men imorgon lämnar vi Jersey vid 9 tiden och åker direkt till ett Aquarium för att titta oss runt samt gå på en delfin show! <3
Ska bli riktigt roligt att komma iväg på en tripp med familjen igen! Ut ifrån vardags livet för en smula!

Jag pratade med Diana idag angående sista datumet i familjen och kommer att lämna familjen lite tidigare än planerat. Eftersom Hannah slutar en vecka innan mig, plus att den nya aupairen kommer komma redan den 3 september så kan det vara bra för det första att komma iväg på resan så Hannah slipper vänta och för det andra att barnen hinner ställa om sig inför den nya aupairen.
Idag satt Lea och gungade in the backyard och pratade om allt och ingenting, helt plöstligt frågar hon mig:
"Is´nt it possible that you could go home in june, meet your sisters baby and come back in august and stay for another year?" Gullunge!! Det är så svårt att förklara att det inte alls är deras "fel" att jag inte kan/vill stanna kvar längre. Vad säger man?
Jag försökte ta mig ur det på ett fint sätt, men utan att lyckas vidare fick jag bara svara att ett år är tillräckligt att vara ifrån familj och vänner.    Lilla hjärtat!
Sommaren springer sig på fortare än vad jag förväntat mig!! Sista tiden kommer gå så fort så man inte hänger med.. Uscha!
Man slits mellan två håll!
Men jag ska ta vara på den tredje del av mitt år som är kvar och ha den bästa Amerikanska sommaren i mitt liv! :)

Jag var med om något läskigt för en stund sedan, jag är hemma själv med barnen för att Diana är i skolan och Jerry åkte hem efter att han lagt barnen.
Där jag sitter på mitt rum och både tittar på teve och kikar på datorn så hör jag Lizzie ropa på pappa en våning ner, eftersom pappa inte var här så springer jag ner för att kolla vad det är.
Då står lilla Lizzie där helt heeeelt nerblodad !!! Stackars krake...
Som tur var hade detta hänt bara någon vecka innan så jag förstod att det var en bloody nose som var problemet. Men usch så hemskt... Tvätta bort blod och nästan fortsätter rinna.
Stackars liten! <3
Vi löste det på ett bra sätt och tvättade bort blod och fick det att sluta så hon kunde gå och nana igen efter lite lakanbyte!     Krake!

Det var min dag, och utan bilder igen! Får ta och skärpa mig och ta lite bilder på naturen såhär vårtid i Amerika. Trädens blommor börjar redan blomma ut och istället bli gröna... FRAM MED KAMERAN.. Och det är fort!

Ha en bra vecka, hörs igen på torsdag! Kraaaam<3


Min gose pojk! Blyg, tyst och helt underbaar!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lea är så söt. Lillgammal ^^

Så blyg är inte Gerard, bara i början ;) Han var ju riktigt busig i slutet på veckan när jag var över.



Sötungar!

2010-04-13 @ 10:29:15
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Maria

Mmm härligt, var glad att du är omtyckt!!! 2 v 4 dagar wiiiiiiii tänk dig att snart står din underbara mamma och längtar efter världens goaste kram<3

2010-04-15 @ 17:01:56
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0