Söndagen slut snart även för min del..

27 September - 20:53

Jag är toppen glad, kan inte sluta skratta.  ;) Vet inte riktigt vad det är med mig idag.
Men jag har haft en toppen bra helg verkligen!! Massa gott och blandat och massa roliga människor!
Denna veckan har verkligen varit fullt upp och mammas kommentar hade varit "nemen hej bor du här?" och "Du måste ta och landa lite nu!"   Så då vet iaf närmsta familjen hur jag har flummat runt denna veckan.
KUL! Men inte så bra kanske? :P
Har varit så mycket denna veckan så var tvungen att ursäkta mig för värdmamman och säga att hon inte får tro att jag inte vill vara med dom under min lediga tid. Bara det att det varit väldigt mycket denna veckan!
Och hon förstod, men höll med om att jag varit ute på MYCKET den här veckan. Woops!
Men jag trivs med det, så jag får landa lite i mig själv bara. BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN och sen göra det jag hinner!=) Måste planera bättre också, men det får jag helt enkelt jobba på!

Idag blev det väldigt stressigt på morgonen, för jag var riktigt seg och kom inte ur sängen.... !
Men i vilket fall som helst blev det gymmet, gång, joggning och springning på springbandet i 25min och sen simning i 20 minuter! HÄRLIGT! Simmningen blev inte så effektiv dock, var väldigt trött efter mitt tuffa pass på spingbandet!
(Tappat ordet för vad det heter? Rullband?)

Efter det blev det några timmar egentid med goingar hemma i Sverige! Det behövdes, för att landa lite! :)
Så pratade med syster, mamma(plus Peter), Yasmine och Pappa.
Det var kul att få prata lite!! :)

Nu har jag precis tjötat hål i huvudet på min värdfamilj :O woops.
Men barnen kom hem från pappan och när jag är glad vet ni ju alla hur det brukar låta! bla bla bla bla bla bla!


Jag är glad och lycklig och nu ska jag äntligen se på ensam mamma söker, det har jag längtat efter hela veckan! :D Sen har jag även hittat en sida (Sofia visade mig) där man kan kolla på alla olika sorters serier :)
Vänner, Sex and the City, Scrubs, OC ah alla du önskar! :)
Sidereel.com try it!

Ska även dela med mig av min lilla plan.. :) Ska köpa en liten bok där jag ska skriva ner alla nya ord jag lär mig :) Kan vara kul att läsa sen!

Puss på er goingar! You meen the wold to me!



Kommentarer
Postat av: Lucas

Det heter Treadmill på engelska, och Löpband på svenska :)

2009-09-28 @ 07:46:08
Postat av: Sarah

PUSS PUSS PUSS <3 Loveyou!

2009-09-30 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0