övertext saknas

090909 :D - 19:33

Alla haft en bra dag? :D turdag idag och allt!

Min dag har varit bra! :)
Vet inte om det finns så mycket att säga om denna dagen dock..

Lekt, målat och kollat på film med lillan! (:


Ska köpa en ny dator! =D Har hittat en jag ska köpa!
En DELL, inspiratio 15-a 15,6"
Då är det bara det där med beslutångesten... !! Rosa eller ljusblå?

Vi beställer den imorgon och får den hemskickad till husen inom 1-2 veckor.


Jo en sak har jag att berätta, jag måste ta ett new jersey driver license.
Och beroende på hur bra det går eller inte på teori provet så behöver man kanske inte köra upp.
Dvs. OM det går bra behöver man inte....


Talade även med 2 1/2 svenskar idag från sverige!! :D  Mamma, Sarah och Yasmine! :D (L)
Skype skype skype snart... ! :D Sååå goingar, ladda ner SKYPE! :D http://skype.com    lätt som en plätt!

Väldigt flummigt inlägg... men ett inlägg :P

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: Hanna jag själv!

VARFÖR SOVER ALLA?

TÄNKER PÅ ER! (L)

2009-09-10 @ 02:15:54
URL: http://aupairinusa.blogg.se/
Postat av: Farmor

ladda ner SKYPE! :D http://skype.com

ÄR det något jag kan ladda hem och varför ska jag detta ha när jag har detta???

Tänke på dig kl 3,00 svensk tid tänkte Nu slutar Hanna.

Lycka till med din torsdag blir det ärtsoppa med pannkaka idag? + lönnsirap

2009-09-10 @ 07:50:14
Postat av: Lucas

Köp den ljusblåa, annars så kommer troligtvis Sarah bara att bli avundsjuk ;)



Vad kostar datorn i USA, här is Sverige ligger den mellan 5390:- och 6990:- beroende på vilket operativsystem samt storlek på hårddisk man väljer.



Att fixa körkort i USA skall inte vara några som helst problem för dig, bara att läsa på så klarar du det galant!



/Lucas

2009-09-10 @ 08:01:21
Postat av: Mamma

För vår klocka säger det!!! puss & kram

2009-09-10 @ 13:26:30
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: alexandra

jag har den datan du ska köpa och den är bra =) puss!

2009-09-11 @ 10:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0