Kära Swealand!

22 September - 19:04

Nu är det kväll här och natt i Sverige. Hoppas ni alla sover som små änglar!
Någon Anonyt skrev en kommentar "Lägg in bilder!!!" Vem?
Jag har några bilder på huset och lite hur här omkring så kan väl lägga in lite bilder då då! ^^

Idag har varit en jätte bra dag!
Varit i Parken och haft en liten picknick, satt ner i 5 minuter sen var det till att springa till gungorna.


Vi har även pysslat lite idag, Lizzie grejade med Playdo lera och jag satt och klippte och klistra! :)
Här är mitt resultat ^^ En fjäril och en blomma! :D


Jag har frågat grannen om jag kunde låna deras hund och ta med den på promenader så idag svarade hon mig att det får jag mer än gärna göra och att hon skulle uppskatta det :)
Jag har en hund att gå ut och gå med!! :D Yay! =)
En svart labrador, full med energi!!



Jag har lagt över bilderna på huset på familjens dator så kan inte visa dom idag. Får ta det en annan dag! ^^
Idag blir det karaoke som gäller! Fansiken vad nice!! :)


Ååååh! Jag gjorde världens smartaste grej idag.. När jag satt på toa så kollade jag samtidigt på min navelpeircing och började skruva på den lilla kulan. Tänkte ögonblicket innan att detta är nog ingen bra idé för kulan kommer plumsa i vattnet. Och vad hände en sekund efter? JO den ramlar ner i vattnet och försvinner... Ser den inte ens! :S Åh! Så nu har jag tejpat naveln så den kvarstående delen sitter kvar. haha!
Blir till att köpa ett nytt smycke idag innan kareoken! :P SMART GJORT HANNA!! :D

Igår blev det tiger kaka med Lea :) Kuligt! Jag åt bara en liiiten liiiten bit dock!
Om maten här, som många är nyfikna på! Barnen äter ju inte sådär toppen sunt till lunch och sådär men maten vi äter till middag är det nyttigast på länge! Inga kolhydrater för 5öre!
Kött och brocoli åt vi idag. Hon äter varken sås eller potatis/pasta/ris. Vilket var jätte konstigt för mig i början men nu börjaar jag vänja mig och det är riktigt gott! :)
Förutom när det gäller biff, att jag måste steka mitt kött lite mer. Här äter dom den ROSA! Men det var bra att vara ärlig från början så nu får jag fixa mitt egna kött :) (Låta det vara kvar på grillen lite längre)

Jag fixade ett Amerikans konto i måndags också! :) Frääsigt! Jag kommer få ett kort med den amerikanska flaggan på. Fanns jätte många olika motiv! Och man kan byta och få ett nytt kort när man vill, kostnadsfritt! :D

Något som kanske också är kul att veta är att jag pluggar teori på engelska just nu, för måste ta körkort här! :)
Det går väl ingen vidare men jag ska ta tag i det nu!! :)

Kramar och pussar SVERIGE!!

Kommentarer
Postat av: Syster Sarah

Sötunge du passar :)



Jasså, du har inte tröttnat på hundpromenader efter alla dessa promenader med alla hundar vi haft igenom åren ;) :P



Fick du tag på något nytt smycke till naveln?



Ingen sås, Frolle hade dött ^^ Hans mat BADAR alltid i sås :P



Oj, ta om körkortet igen, det är väldigt duktigt av dig tycker jag :)



Kram på dig syrran <3



Ps. Har en överraskning till dig. Tar det nästa gång vi hörs över telefonen eller msn/ mail ;)

2009-09-24 @ 14:58:32
Postat av: Maria

Härligt att det händer saker hela tiden... Vad förvånad jag blev att du tappade den i toa.. Not! Puss love you!

2009-09-25 @ 14:51:35
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0