Idol står på tur!

17 September - 22:11

Nu har jag satt mig till ro med datorn och ska snart sätta mig och kolla på idol.
Skulle kommit upp och tränat samt pratat med folk på datorn innan jag började idag, men så belv det icke ;)
Vaknade till vid 9, då jag hade ställt klockan och somnade om. Vaknade till min förvåning kl 11! :O
Så det var bara att gå upp, göra sig iordning och ge sig på dagens jobb aktiviteter!
Jag fick som sagt köra själv och hämta Lizzie idag, körde lite fel men det löste sig :)
Så krångligt att hitta rätt infart, men om man missar en är det bara att köra runt ett "kvarter" eftersom allt är rutmönstrat så behöver man inte vända, alla vägar leder överallt!
När jag kom till Lizzies skola letade hon glatt efter mammsen, när hon då märkte att det bara var jag ville hon inte alls att jag skulle hämta henne. Men det löste jag med att hon fick rida på min rygg till bilen och sen var allt toppen bra igen! :)
Fixade lite lunch (Crackers med tonfiskochmajonäs).
Sedan satte vi oss och kollade på Cinderella 3! Jätte bra film ;)

Efter det var det dax att hämta barn nr 2, och det gick bra. Bara att han inte följde med hem för han ville ha en playdate!:)
Jag och Lizzie stannade kvar på skolans lekplats och lekte i en och en halv timme innan vi gick hem:)
Hemma väntade ett vykort från min kära mamma, plus en hälsning från Sandra. Tack sötnosar!
Blev även en liten Skype kik med mor och Peter. <3

Efter middagens lilla vilo paus så bakade jag och barnen muffins, Sarah din favorit! Kladdmuffins! :D
Mest jag och Lea som bakade och det blev ett lyckat resultat!  Yummie!
Sen lekte jag och barnen så att taket nästan lyfte, det var kul! :D
Full rulle i huset idag! Härligt! :)
Hahaha ett tag bråkade lille Gerard och Lizzie om mig som om jag vore en leksak som dom ville ha för sig själva. haha SÖTA!
Sen blev det bedtime och jag klarade det bättre än galant! Hejja mig! Lille Lizzie somnar gott på kudden och Gerard var lite rastlös men lyssnade på mig och la sig tillrätta igen :)

Satt och pratade lite med Lea idag, den stora tjejen och sa att jag ville att hon och jag skulle hitta på något roligt tillsammans. Kanske någon dag då vi båda var lediga. Bara hon och jag och göra någonting som hon tycker om.
Detta uppskattades! :) Ska föreslå att bara hon och jag åker till affären och väljer ut middag samt efterrätt och lagar det tillsammans!
Hon får inte så mycket tid och vi brukar inte hinna göra så mycket roligt tillsammans eftersom Lizzie får så mycket tid. Sen ska jag ge Gerarard lite egen tid också.! Men det får bli nästa lediga tillfälle.
Jag vill ju att dom ska trivas med att ha mig här! Säger inte att dom inte trivs med mig, för det gör dom verkligen! Men ah.. :D

Nu blir det Idol för min del! :D
Hoppas ni sover ljuvligt folket där hemma! :D <3
Bamse Kram Hanna!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du e´bara bäst!! Puss

2009-09-18 @ 06:14:28
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Syster Sarah

Mmm Kladdmuffins ;)

Skickar du över en bit på posten är du gullig :P



Idag har jag varit ledig, och storhandlat NYTTIGA saker till frukost, middag, lunch. Så det blir nog inga mer kakor för mig ^^



Hur går det med frökens träning då? :)



Pussar i massor <3 <3 <3

2009-09-18 @ 15:03:48
Postat av: sandie D

klart dom trivs med dig, din energi och din lekfulla personlighet. Hade jag varit barn hade du varit min favoritleksak! :) Puss sööötunge

2009-09-20 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0