Hej hopp gummi ...

Den elfte September klockan 19:58!

Hejsan alla glada, just nu är jag på toppen humör och det känns kanoners! :D
Känns dock som att klockan är mitt i natten och inte som att klockan skulle vara 8.... :P
Men men iaf, jag har nyss sminkat mig och snyggat till mig lite! Vilket jag inte orkat göra under hela veckan! SKÖNT! :)  Iaf så ska jag snart få besök av en tysk tjej, vi ska förmodligen se på en film eller något sånt :)
Trodde dock att hon skulle komma vid 6-halv7 men det blev lite senare än vad jag trodde.
Men men, det blir säkert bra! :)

Idag har jag haft en bra dag med barnen :)
Lizzie hade en play-date (som dom så fint kallade det) sedan fick lizzie lite lunch och vi satte oss och kollade på en film. Efter det var det dags för Gerard att bli upp plockad på skolan så vi gick i regn och rusk dit!
Efter att vi blivit lite kalla fick barnen varm choklad och varma bagels.
Vi spelade även UNO och jag och Lea plattade varandras hår med min nya plattång! :D

Sedan kom deras far och tog med sig barnen över helgen till sin lägenhet! :)

Då dunkade jag lite musik och mådde allmänt bra! :D Har varit tokig hela dagen! :D

Imorgon blir det shopping på ngt stort outlet ställe, jag själv ska dock hålla i pengarna men kan vara kul att få åka med och titta! :D Jag och två tyskar som gick i samma klass som mig på aupair skolan!


Det var min dag gott folk, här kommer lite bilder på en glad Hanna! :D

Puss på eeeeeer!! (L)


Såhär ser jag ut ikväll! :)


Man får använda sin vän spegeln när man inte har någon som fotar :P




Här är en bild på mina värdbarn! Ville ge er något intressant att titta på, alla måste ju undra hur det ser ut här och alla vet ju redan hur jag ser ut så här är dom :) :D



Inte världens bästa bild tagen på huset... hihi! Ska ta bättre bild. Men iaf, bild från trädkojan!



Nu ska jag gå ner och heja på Hannah! :)
Ha det fiint!

Kommentarer
Postat av: Vicki

va kul att få se lite bilder, å pojken ser ut att va ett riktigt busfrö :D söta, huset va jääättte fint :P hihi kram på dig

2009-09-12 @ 10:12:03
URL: http://vickilovelife.blogg.se/
Postat av: Syster Sarah

BILDER :D yeaaay



Söt Hanna som vanligt ;) Jätte rara barn, jätte söta allihopa :D Och, OJ, vilket hus ;) Det är annat från vad vi bor i hemma i Sverige!!



Kul att höra att du mår bra och är pigg o glad ;)



PUSSAR i massor!

2009-09-12 @ 10:35:39
Postat av: älsko

vad glad jag blir av att höra att du är glad:) jag har precis fått sjukskriva mig i helgen:8 första gången ever:O

2009-09-12 @ 11:16:55
Postat av: Faster Helene

Hejsan Kul att se hur dina "barn" ser ut och vart du bor under din tid där borta. Huset ser ut att vara rätt så stort. Håller med Sarah det är lite annat än det vi har här hemma.

Skall nu till stan och titta på ett hundpensionat i Kungsbacka för Cashew när vi skall på semester. Bu...vill inte lämna bort honom i en bur.

Kram från oss alla nere i Varberg.

2009-09-12 @ 11:55:49
Postat av: sandie D

Härligt å se dig igen, stumpan! Du är så fin.

Barnen ser jättemysiga ut och huset också! Härligt!

2009-09-13 @ 01:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0