Full Rulle..

20 September - 17:32

Hej på er alla, dålig uppdatering några dagar nu! aj aj aj!
Har i vilket fall som helst haft en riktigt bra helg, som varit full rulle hela tiden så har helt enkelt inte hunnit skriva något till er. Ledsen för det.

I fredags blev det bio med Emelie, Hannah och Nina. Vi kollade på världens mest sämsta film!
The Informant. SE INTE DEN! Jag fattade inte ens handlingen? Satt och kollade upp i taket hela andra halvan av filmen nästan och ville bara att det skulle ta slut. Suck :P
Men man måste prova på det också, right?
Efter det drog jag med mig Hannah och Nina till ett ställe som heter DINER, Emelie var trött och ville åka hem, och jag var sugen på glass. Jag beställde en brownie "meny" och det var den största portionen jag någonsin sett. Dela den på 3 eller 4 så blir det lagom!!
Vi hade trevligt iaf, blev lite uppdelat med alla 4 dock, eftersom jag och Em är svenskar och Hannah och Nina är Tyskar. Men ändå. Och haha vet ni ngt kul? Har ni någonsin smakat på söta popcorn??
Nämnligen så att tyskarna äter söta popcorn hemma! :O
Trodde dom bytte ur saltet mot strösocker, men så var det inte. Och det var väl tur det!! ^^
Ngn söt sak på, som micro popcorn skulle jag tro. Fast med något sött.

Igår var en bra dag :) Började med att jag och Hannah tog en jogging tur i parken, sen bestämde vi oss för att ta en picknick och då fick vi även med oss Nina och Jana. Trevligt trevligt. :)
Så vi gick till affären och köpte lite picknick och satte oss sedan i solen och värmen på en filt i parken! JORDGUBBAR! Yummie!!
Sen blev det lite party i staden, Em och hennes kompis från Argentina skulle dit så jag och Hannah hakade på! :)
Det var speciellt.:P Världens minsta klubb hittade vi. Lika stort som köket hemma på Långa gatan (med hallen) och en bar inträngd i det. Så vi stannade inte där länge..
Och jag har ropat "taxiii" i NYC för första gången. TVÅ GÅNGER! :D Snacka om spännande! :D
Jag fick till mig en taxi som en blixt! :D Good girl! Vi var 4 tjejer så det var ingen fara med oss.
Men vi hade kul i alla fall!

Idag har det varit slappt, passat barnen 2 h på förmiddagen och sen har jag lagat tacos till mig själv. Myspys.
Familjen är på kalas.

Nu blir jag upplockad om 15 minuter, jag och Emelie ska träffa en ny svensk tjej som kommit hit. Det blir något skoj. Kul att vara några svenskar iaf!

Finns säkert en hel del saker mer att skriva vad som hänt dessa dagar. Men kommer inte på någonting just nu.
Nu ska jag ta på mig lite kläder, kanske inte så bra att åka i badshorts?

Det är jätte fint väder här föresten, strålande sol och varmt! Ska bli 27c på onsdag!!
Ha det toppen bra, ta hand om er där hemma!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja man detta blir ju lite vanebildande att läsa bloggen:) pussar i massor

2009-09-21 @ 07:47:47
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Lucas

Matt Damon brukar vara bra, men The Informant var inget att spendera pengar på?



Får bli att ladda ner den istället : )

2009-09-21 @ 09:35:04
Postat av: Syster Sarah

Vad roligt att höra att det händer lite andra grejor än barnpassning ;) :D you go girl



2009-09-21 @ 11:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0