En ny bra dag till anda! :)

7 september - 21:37

Hej hopp!
Nu ska jag snart ga och lagga mig, forst ga och ata lite sota flingor!! ^^ ALLT ar sott har, mamma du hade gillat det! :D

Ater till min dag!! :)

Dagen borjade valdigt bra med att fa prata nagra ord med min kara kara mamma <3
Efter det gick jag och Diana igenom lite regler och saker som jag ska gora, tvattade lite och sadar!
Vi gick sedan till parken for en stund dar jag busade massor med Elizabeth!..(Den yngsta dottern som jag kommer att spendera mest timmar med under arbets tid) Tills hon hittade nagra jamngamla kompisar som hon lekte med isallet for med mig... buuhuu!! ^^

Fick aven tillatelse av min vardmamma att lagga ut bilder har pa bloggen sa ni i sverige vet vad som hander under dagarna. Det kommer jag dock fixa nar min dator ar iordning! (vilket den forhoppnings vis kommer bli imorgon)

Efter det akte vi hem och det var min tur att ta hand om barnen for nagra timmar!
Vi spelade lite fia med knuff, lekte lite i deras lekrum och at lite mat :) Det gick bra tycker jag, barn ar som dom ar och syskon ar som dom ar sa lite fighter far man ta :P

Nar vardmamman, Diana kom hem igen och jag hade jobbat klart gjorde jag mig iordning och akte och traffade en annan svensk aupair som bor har i narheten. Vi hade trevligt sittandes i parken pratandes :)
Bor massa aupairer har, sa det kommer bli kul! :)

Nu sitter jag har lite hungrig framat kvalls kvisten och ska snart ta och ata lite kvallsmat!
Kanns lite lustigt att ata mat och ga och ta mat sa jag fragar alltid. Men det blir nog battre med tiden!

Imorgon borjar barnen skolan, sa dom har haft en vaaaaldigt langt sommarlov!! :P
Imorgon har jag hand om Lizzie (Elizabeth) en stund sjalv, vilket kanns bra! Behover vinna hennes fortroende lite! Sa det inte hela tiden maste vara mommie mommie mommie!

Ett langt inlagg idag, from me to you! :) GOD MORGON! :D
Ta hand om er och ha en underbar dag! :D

Im happy! :D:D:D

God natt pa mig! (:

Kommentarer
Postat av: Syster Sarah

God morgon ;)



Kul att höra att du lyckats ta hand om de små bustrollen själv ;) Men som du säger, du är ju van ;)



Haha, du gör precis som du gör hos pappa där du också alltid frågar om du får äta mat :P Släpp det :D Ät när du känner för det, du bor också där nu ett tag framöver, remember ;)



Nu ska jag snart göra mig iordning för jobbet. Får hoppa in tidigt idag redan kl 8 när jag egentligen skulle varit ledig, men jag är ledig ons-tors istället. Much better :)



We like långa inlägg!

Puss syster

2009-09-08 @ 06:16:38
Postat av: Faster Helene

Hej på dig



Vad roligt att det går bra nu är första dagen avklarad så nu kommer det att gå som på dans. Månaderna kommer gå fort och rätt som det är så är du hemma i sverige igen.



Kul att du har vänner i närheten så att du kommer från huset ibland.



Sköt om dig många kramar...



2009-09-08 @ 08:45:15
Postat av: Mamma

Me Love You!!!!<3

2009-09-08 @ 08:56:49
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Farmor

Hej

Det är inget fel att vara artig och fråga,

snart löser det sig när du blir varm i kläderna och du tar för dig som om du var en i familjen.

Ser fram mot att få se bilder du lägger ut. Tror du bor i ett hus som man ser i amerikanska filmer.

Gatan du bor på är en alle med stora tomter. Kanske har ni en altan med hamockgunga?



Lycka till med dagen VAD blir det för mat idag?

Kramiz

2009-09-08 @ 09:25:22
Postat av: Sandie D

2009-09-08 @ 15:59:09
URL: http://dahlqviist.blogg.se/
Postat av: Sandie D

Oj, ursäkta det tidigare inlägget. Det blev lite fel som du ser! ;)



Låter som att du har det bra därborta, vad härligt! Jag kan verkligen se hela USA framför mig, och dig bland barnen i lekparken. Du passar in där, Hanna. Njut av varje stund!



Kram på dig

2009-09-08 @ 16:00:35
URL: http://dahlqviist.blogg.se/
Postat av: Lucas

Hej Hanna!

Skönt att se att du har det bra :)



Tänkte om du tycker det är jobbigt att inte kunna skriva med Å,Ä eller Ö så kan du ställa in den inställningen i Kontrollpanelen på datorn, där hittar du inställningar för språk och där kan du lägga till svenska i den listan :)



Ha det super!

2009-09-08 @ 16:30:59
Postat av: Pappa

Hej Gumman!! Hoppas att allt är bra och att det går bra. Sitter på jobbet Nätet hemma funkar ej när vi kom hem från Tallin, Ha det nu så bra.



Kram Pappa och från oss alla i Svaneholm.

2009-09-08 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0