Dator träff i ett av internat rummen!

God Morgon sunshine!<3

Just nu sitter vi 6 stycken svenskor i ett rum och alla har varsin dator i knäet.!

Idag har vi haft massvis massvis menlektioner och jag har varit duktig och faktiskt haft en dialog på engelska med några från Germany!
En av tjejerna ska bo i närheten av mig! :)

Kombinationen på maten idag, var kontigt?  Smörgås, sallad och pommes??
Middagen var inte så toppen heller, men jag blev mätt iaf. Så så farligt var det väl inte Lára och Malin??;)

Det är kul hur annorlunda allting är och ser ut? Maten framför allt?
Haha och sen toaletterna? MASSVIS med vatten?
(haha min första tanken, "Då kan inte killar sitta ner å pissa"   haha mega konstigt?

Vi var även busiga och gick utanför stängslet för att leta efter en affär. Lite kul att kolla på alla konstiga grejer.

Nu vill jag nog vara lite social! Ha det fin fint<3

Kraaam  Hanna


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott att allt går bra, du ser att det går att prata på engelska! Pöss me love you;)

2009-09-02 @ 15:52:03
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Faster Helene

Ha ha det låter som att du har det roligt i alla fall. Det är nog inte så dumt med alla nya intryck, se bara till att inte gå vilse...

2009-09-02 @ 16:11:47
Postat av: Syster Sarah

Vilka busar ni är ;) Säger ju det, du kommer inte behöva vara borta mer än ett år för att få den där rumpan Emil pratade om ;) hihi!!



Puss! Älskar dig.

2009-09-02 @ 17:18:06
Postat av: Sandie D

Kul att du har det bra, är inne och kikar efter nya inlägg i din blogg varje dag! Sköt om dig, hjärtat! Vi ses om ett år! Njut som fisken i vattnet, du förtjänar det! Puss och kram

2009-09-02 @ 22:25:39
Postat av: Lára

joo man blev inte ofta mätt och kombinationerna är ju inte direkt att leka med haha hoppas att allt går bra :)

2009-09-03 @ 06:53:13
URL: http://laue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0