Beachen 2010! Here I come!

30 September - 2009

Efter en bra dag, som startade lite segt sitter jag nu på mitt rum och laddar inför gymmet!
Cirkus 2 timmar innan jag sitter där på spinning cykeln och frustar och svettas ^^
GÖTT ÄR DET!
Jag gillar det verkligen! Visst är det lite segt ibland sådär, men det är bara att göra det ändå. Har ändå all tid i världen till att träna så.! :)

Jag har kommit på från förra veckan att jag måste måste måste hålla igång 24/7 annars börjar jag tänka..
Jag hade en lugn kväll igår och en lugn morgon idag och då började det spinna som bara den i mitt lilla huvud :(
Får sluta med det där och helt enkelt försöka ha fullt upp och full rulle hela dagarna långa!

Jag har föresten glömt att nämna lite saker.. ^^
För det första PETER! Du är glad att du inte bor här.. Går inte att titta på teve här. Reklam reklam och mera Reklam! Om man ska sappa för att leta efter något bra att titta på så är det omöjligt. REKLAM överallt! :P
Lika mycket reklam som teveprogram. Phu.!
Sen det andra jag skulle berätta var att jag nog aldrig sett så många ekollon i hela mitt liv. Det regnar ekollon!
Hela trädgården och gatorna är fulltäckta av dom och det faller hela tiden! ;) Akta huvudet är något man får göra i alla fall! :P

Haha en sak till! Jag måste vara ett riktigt godismonster! haha!
Jag gjorde pannkakor igår, svenska pannkakor och jag har tidigare gjort kladdmuffins, tigerkaka och kycklig med curry gräddsås. :P
Efter Diana hade ätit klart och sagt till mig att det var jätte gott säger hon: Om jag hade bott i Sverige hade jag varit riktigt fet. Ni är verkligen riktiga sötmonster!
haha då fick jag beskydda Sverige lite och säga att det nog bara är jag ^^ hihi!

Så HJÄLP med matvanorna behövs! ;P
Några typiskt svenska maträtter som inte inkluderar matlagnings grädde? ;)

Nu blev det ett sånt där hattigt och dattigt inlägg igen.. Vi ses igen om några dagar! :)

Pusssss




Kommentarer
Postat av: PETER

TV? DET FINNS JU RESTURANGER!!!!!!!!!! pöss från gubben

2009-10-01 @ 07:30:18
Postat av: Sarah

*Hemgjorda köttbullar, potatis och lingonsylt, brunsås.

*Fiskbullar och potatismos ;D

*Panerad fisk och pommes ;) Remouladsås :D



Love you <3



Ps. Lucas föreslår Fisksoppa



blääh

2009-10-02 @ 16:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0