Antligen anlant till vardfamiljen!

4 September   20:43

Hej alla barn nu blir det barnprogram!
haha neej det blir det inte.
Jag sitter hos familjen nu och bloggar lite till SVERIGE!
Dagen har varit toppen och min forsta dag hos familjen kanns riktigt bra.
Vi har varit till lekplatsen, akt bil runt i kvartererna och atit pa resturang. Yummie!

Det ar verkligen fint har i omradet. Husen ar enorma och jatte jatte fina!
Dream land.   Tank att fa ga pa promenixer har. toppen!! :)

Huset ar ocksa jatte fint och det var riktigt skont att fa packa upp sina grejer. Kandes konstigt dock, packa upp vaskan och det var inte hemma?? Det kandes weird :S Men jag vanjer mig val sa smaningom och kommer att kanna mig lite hemma efter ett tag iaf! (:

Ungarna ar great! G ar en san gentleman. Haller upp dorrar, hjalper till och bara och aah, han ar great!
L ar som en liten extra mamma och bryr sig verkligen om andra. Hon hjalper mig aven med spraket. Jatte sot!

E ar lite busig idag dock, men jatte jatte sot! Lite deceplin sa kommer vi att ha det toppen!

Fick en teddy bear nar jag kom hit idag. En USA bjorn! :)
Dom blev aven jatte glada over sina presenter!! :)


Nu ar jag jatte trott och ska ga upp och relaxa pa mitt rum.

Ha det toppen och ta hand om er!<3


And one more thing!
Tack sa jatte mkt for alla kommentarer. Det betyder verkligen mkt for mig.
Fragan ar bara hur jag ska kunna svara pa det som ni kommenterar? Ska jag skriva mail?



PUSS

Kommentarer
Postat av: Faster Helene

Hej min vän.

Så roligt att höra att allt gått bra. Så blödig som jag är så grät jag en skvätt...

Jag skriver gärna kommentarer till dig men du behöver inte känna något tvång att skriva tillbaka. Det är bara roligt att läsa hur du har det där borta, är det svårt att ha ställt om men språket? Nu skall jag göra mig iordning, det är en arbetsdag framför mig idag. Det är därför jag är inne så tidigt och läser din blogg.

Sköt om dig många kramar från oss alla i Varberg.

2009-09-05 @ 06:20:03
Postat av: Vicki

HEEJ

låter juh jätte bra, va roligt att hon hjälper dig me språket :D de e juh lite sött :) hihi alla saknar dig här hemma, mest din syrra tror ja :) men alla gör de sklart, de e tomt här utan dig. men ha de underbart, ser fram emot att läsa mer i din blogg.

Kramar <3

2009-09-05 @ 06:56:10
URL: http://vickilovelife.blogg.se/
Postat av: Mamma

Pöss Love you!<3

2009-09-05 @ 09:08:43
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Farmor

Hello.

Så roligt att läsa dina rader idag.

Var lite nervös över hur du skulle få det i det rum jag har sett du ska bo i.

Nu är jag glad för din skull och försåt att nu kanske du ej har tid att skriva som du nu har gjort Skriv när du kan och känner det är roligt och inte som ett tvång.

Ett mail i månaden ser jag fram mot förutom de rader jag läser här förstås.



Roligt sedan att läsa dina arbetstider om de blir fasta tider.



Trevlig helg

22.00 ska du vara inne och i säng.

Kramiz

2009-09-05 @ 10:33:22
Postat av: Sandie D

Vad härligt det är att läsa allting du skriver, blir verkligen jättesugen på att prova på något liknande! Fortsätt skriv, Hannisen. Tycker om att se hur det går för det. Kram på dig hjärtat! <3

2009-09-05 @ 15:22:10
Postat av: Sarah

Roligt roligt roligt :) Äntligen hos familjen <3 Måste kännas skönt!! Sött att barnen tar hand om dig ;) Samtidigt som du tar hand om dom <3



Älskar dig ! Kram syster

2009-09-05 @ 16:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0